Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز سه شنبه ۷ تیر پارلمان در روند بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی درباره تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه عملکرد وزارت نیرو در دولت حسن روحانی در خصوص انتقال آب بین حوضه ای اظهار داشت: کسی با تحقیق و تفحص مخالفت نیست، ما در کمیسیون کشاورزی حاضر شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تحقیق و تفحص به نام تحقیق و تفحص کلی است، اما به نام یک استان. اگر انتقال آب اشتباه است، به یزد و بروجن هم اشتباه است.

نماینده مردم خمینی شهر خطاب به رئیس کمیسیون کشاورزی گفت: به چه مجوزی تک روی کردید؟ و چرا تحقیق تفحص را یک جانبه تائید کردید؟ این چه مدیریتی است؟ تحقیق تفحصی که فقط به نفع چهارمحال باشد مورد قبول ما نیست.

به گزارش فارس، از جمله حاشیه‌های سخنان نماینده معمّم خمینی شهر در مخالفت با تحقیق و تفحص از نحوه عملکرد وزارت نیرو در خصوص انتقال آب بین حوضه ای، افتادن عمّامه وی به علت ناراحتی بود.

نقدعلی چند دقیقه‌ای بدون عمّامه صحبت کرد و بلافاصله هم میکروفون خود را به همراه پایه آن به دست گرفت و به‌صورت ایستاده به ادامه مخالفت خود پرداخت.

پس از دقایقی چند تن از نمایندگان که به دور وی جمع شده بودند، عمّامه وی را بر سرش گذاشتند.

کد خبر 686665 منبع: فارس برچسب‌ها حسن روحانی مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی مجلس شورای اسلامی تحقیق و تفحص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۹۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در یک نشست صمیمی پای صحبت های اهالی رسانه نشست.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078462 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف پساب یزد
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با هزار نفر از کارگران در هرمزگان
  • استقبال از پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده محمد شفیع فیضی زاده -ایلام
  • راهکار‌های رئیس دستگاه قضا برای حمایت از حقوق کارگران
  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست
  • مخالفت ۳۰ نماینده مجلس با افزایش ۱۰درصدی تعرفه‌های تاکسی‌های اینترنتی!
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی