Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امروز (سه شنبه) ایرنا، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی در نشست اعضای حزب «کحول لفان» (آبی‌ و سفید) گفت که تل‌آویو با کشورهای منطقه تنها در حوزه سپر موشکی و حملات هوایی علیه ایران همکاری نمی‌کند.

بنی گانتس افزود: «در بحث امنیت، سیاست ما این است که طوری عمل کنیم که انگار انتخاباتی نیست، مهم این است که به یاد داشته باشیم خاورمیانه و چالش‌هایش منتظر ما نیستند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین مدعی شد: «اسرائیل مخالف توافق هسته‌ای (غرب با ایران) نیست، بلکه مخالف توافق بد است و این موضع ماست که به دوستان خود در جهان اعلام کرده‌ایم؛ در گفت‌وگوها، ما به کار خود با ایالات متحده و سایر کشورها ادامه خواهیم داد تا زمانی که بر تدوین پیش‌نویس توافق تاثیر بگذاریم».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه اظهارات ضدایرانی خود اظهار داشت: «ما به هر طریقی به دفاع! خود ادامه خواهیم داد تا نیرویی برای اقدام علیه ایران ایجاد کنیم و برای هر سناریویی آماده باشیم».

بنی گانتس با بیان اینکه «ما در حال ایجاد همکاری و مشارکت گسترده خود با سایر کشورهای منطقه هستیم»، مدعی شد: هدف تل‌آویو از این همکاری، «تضمین خاورمیانه‌ای امن!، باثبات از نظر سپر هوایی و سایر ابعاد است؛ خاورمیانه باثبات قبل از هر چیز به نفع جهان، منطقه و اسرائیل است».

گانتس همچنین با اشاره به سفر "جو بایدن" رئیس جمهور آمریکا به فلسطین اشغالی در ۱۳ جولای (22 تیر) گفت: «ما همه در حال آماده شدن برای سفر بایدن هستیم و به کار خود برای همکاری کامل با دولت‌ها ادامه خواهیم داد».

دولت بایدن که مدعی رویکرد دیپلماسی در قبال ایران و نیز تلاش برای بازگشت به برجام بوده، تاکنون نه تنها گامی در جهت نشان دادن حسن نیت خود برنداشته، بلکه در راستای سیاست های شکست خورده فشار حداکثری دولت دونالد ترامپ حرکت کرده و در تازه ترین اقدام نیز  نه تنها همسو با رژیم صهیونیستی به تلاش های ضد ایرانی سه کشور اروپایی در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه ایران پیوست بلکه تحریم هایی را علیه صنعت پتروشیمی ایران وضع کرده است.

"ند پرایس" سخنگوی وزارت خارجه آمریکا دیروز (دوشنبه) در سخنانی در راستای سیاست هراس واشنگتن از نفوذ منطقه ای ایران گفت که جو بایدن رئیس جمهوری ایالات متحده در سفر منطقه ای خود (با شرکایش) درباره نفوذ تهران رایزنی خواهد کرد.

کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد که جو بایدن در اولین سفرش به عنوان رئیس جمهور آمریکا به خاورمیانه، در تاریخ ۱۳ تا ۱۶ جولای (۲۲ تا ۲۵ تیر ماه) به این منطقه و مشخصا اسرائیل، کرانه باختری و عربستان سفر خواهد کرد.

برچسب‌ها برجام اسرائیل ند پرایس جو بایدن کاخ سفید رژیم صهیونیستی بنی گانتس فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام اسرائیل ند پرایس برجام اسرائیل ند پرایس جو بایدن کاخ سفید رژیم صهیونیستی بنی گانتس فلسطین رژیم صهیونیستی علیه ایران بنی گانتس جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک‌های ایران را زد

رهبر حزب دوباره رفاه ترکیه با اشاره به پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی گفت: هدف گیری موشک‌های ایرانی در سایه رادار‌های پایگاه هوایی کوره جیک در ترکیه انجام شد.

به گزارش همشهری آنلاین، فاتح اربکان رهبر حزب دوباره رفاه در خصوص پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی گفت: حمله موشکی ایران به اسرائیل با ۱۲۰ موشک بالستیک انجام گرفت که بیش از ۹۰ درصد آنها را سیستم دفاعی اسرائیل مورد هدف قرار داد.

وی افزود: این هدف گیری‌ها در سایه رادار‌های پایگاه هوایی کوره جیک در ترکیه انجام شد.

طی روز‌های اخیر موضوع انتقال اطلاعات پایگاه راداری کورجیک ترکیه به رژیم صهیونیستی و کشور‌های حاضر برای دفاع حملات موشکی ایران بحث برانگیز شده بود. نهاد ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه در این خصوص در بیانیه‌ای اعلام کرد که ترکیه اطلاعات این پایگاه را تنها در اختیار اعضای ناتو قرار می‌دهد و نه اسرائیل.

آمریکا، انگلیس و آلمان که در عملیات آن شب حضور داشتند از اعضای ناتو هستند.

tags # اسرائیل سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • فارن افرز: احتمال شکل گیری ائتلاف منطقه ای اعراب و اسرائیل علیه ایران چقدر است؟
  • فارن افرز: از اتحاد عبری-عربی علیه ایران خبری نیست/ همسایگان عربی ایران به دنبال جنگ با تهران نیستند
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • حمیدرضا عزیزی، پژوهشگر بنیاد علم و سیاست آلمان: ایران در حمله به اسرائیل به کشورهای منطقه هم هشدار داد، هم اطمینان خاطر/ تهران قواعد درگیری با تل آویو را بازتعریف کرد/ همسایگان عربی ایران به دنبال موازنه و مفاهمه با تهران خواهند بود/ توانمندی موشکی ایران
  • دیدار وزرای دفاع ایران و چین/ محکومیت جنایات اسرائیل در غزه
  • رایزنی دو مقام نظامی ایران و چین درباره حمله به اسرائیل، مسائل امنیتی منطقه و ...
  • حمایت چین از حق مشروع ایران برای پاسخ به اسرائیل
  • نقش بی‌اهمیت تحریم‌های تازه آمریکا در معادلات ایران
  • انتقاد رهبر حزب رفاه ترکیه از اردوغان: آیا شایسته ترکیه است که علیه ایران با اسرائیل همکاری کند؟
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک‌های ایران را زد