Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@17:15:02 GMT

کشف ۵ تن کود شیمیایی قاچاق در گچساران

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۴۹۷۰۴

کشف ۵ تن کود شیمیایی قاچاق در گچساران

علی دستلاف در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: بازرسی و نظارت بر برخی از رسته های بازار از سوی جهاد کشاورزی اجرا می شود.

 وی بیان کرد: در ساعت ۲ و ۴۰ دقیقه بامداد ۷ تیرماه جاری یک دستگاه کامیون ایسوزو شامل کود شیمیایی سولفات پتاسیم گرانوله قاچاق در گچساران توقیف شد.

 سرپرست جهاد کشاورزی گچساران با اشاره به اینکه این کامیون از خوزستان به مقصد فارس در حرکت بوده است، تصریح کرد: کشف این محموله قاچاق با همکاری نیروهای خدوم انتظامی پاسگاه امامزاده جعفر صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستلاف عنوان کرد: این کامیون شامل ۱۰۰ کیسه ۵۰ کیلویی کود شیمیایی سولفات پتاسیم گرانوله به وزن جمعا ۵ تن بوده است.

 وی گفت: خودرو حامل کود توقیف و برای اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شد.

 سرپرست جهاد کشاورزی گچساران خاطرنشان کرد: بازرسان جهاد کشاورزی با همکاری برخی از دستگاه و نیروهای انتظامی در راستای تنظیم بازار به جد تلاش می کنند.

دستلاف بیان کرد : با متخلفین و محتکران به صورت قانونی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس قاچاق کود شیمیایی جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۹۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا هاشمی‌فر بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز و در پی پایش و رصد اطلاعاتی شبانه‌روزی و دقیق پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر مغایرت وزنی در محموله ترانزیتی پارچه از یک دستگاه کامیون که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود، بررسی موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا هنگام کنترل خودروهای عبوری، کامیون مورد نظر را مشاهده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و به کشف ۱۰ تن انواع پارچه خارجی قاچاق موفق شدند.

وی ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این راستا پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی و اقدام قرار گرفت.

کد خبر 6094490

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • اعمال ممنوعیت جابجایی دام و برخورد با متخلفین در کاشمر
  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • توقیف کامیون حامل ۶۱۹ کارتن میوه قاچاق در کاشان
  • قاچاقچی کود شیمیایی ۶ میلیارد ریال جریمه شد
  • کشت ارگانیک رویکرد جهاد کشاورزی مازندران است
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقی کود شیمیایی در مهران
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی