Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، آیت الله سید نصیر حسینی شامگاه دوشنبه در جریان بازدید و افتتاح طرح توسعه ای کارخانه بشار صنعت یاسوج که به اتفاق جمعی از مدیران اجرایی انجام گرفت افزود: در این کارخانه فناوری جدیدی شکل گرفته و محصولات دانش بنیان به بازار عرضه شده است که باید برای استمار کار و اشتغال پایدار مورد حمایت بیشتر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه توسعه این واحد صنعتی منجر به تولید و ایجاد اشتغال پایدار شده است اظهار داشت : به گفته مدیران کارخانه در خط توسعه و افزایش ظرفیت شرکت بشار صنعت یاسوج دیوار های پیش ساخته مورد نیاز جامعه تولید می شود که دارای استحکام مطلوبی بوده و قیمت این محصولات هم مناسب است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این نوآوری ها در تاسیسات و ساختمان ها به کار برده می شود و استقبال مردم هم از این دیوارهای پیش ساخته به افزایش تولید کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: مسئولان و بانک ها باید از چنین واحد هایی در استان حمایت کنند و اعتبارات لازم را در اختیارشان قرار دهند.

آیت الله حسینی ابراز داشت: استان برای رسیدن به رشد و توسعه نیاز به افزایش تولید و گسترش واحد های صنعتی دارد.

وی گفت: چناتچه کم‌کاری‌ها، سوء مدیریت‌ها کنار گذاشته شود تحریم‌ها بی‌معنا و بی‌اثر خواهد شد.

آیت الله حسینی  از حوزه اقتصادی استان خواست که مجوز تولید فوم برای این کارخانه را پیگیری کنند و در صورت امکان این مجوز صادر شود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: مدیران دستگاهها باید تلاش کنند از تولیدات استان به ویژه محصولات این شرکت خرید کنند.

آیت الله حسینی بیان کرد: این سرمایه‌گذار بدون اخذ تسهیلات و با آورده خود در حال فعالیت است که باید از چنین سرمایه‌گذارانی حمایت  همه جانبه شود.

محدودیتی در میزان تولید محصولات کارخانه وجود ندارد 

سرمایه گذار شرکت بشار صنعت بتن یاسوج گفت: تولید محصول دانش بنیان بدین معناست که کالایی به بازار ارائه شود که یک نوع دانش و یا فناوری و آگاهی جدید علمی در آن بکار رفته باشد.

چنگیز هاشمی افزود: آگاهی جدید در تولید دیوار ها هم شامل حجم، وزن، قیمت، سرعت، بازدهی و کیفیت است که این محصول را در زمره محصولات دانش بنیان قرار داده است.

هاشمی عنوان کرد: هیچ محدودیتی در تولید این کارخانه صنعتی نیست و می تواند متناسب با نیاز استان محصول خود را تولید کند.

اشتغال های جدید ثمره حمایت واقعی از کارخانه خواهد بود 

مدیر شرکت بشار صنعت بتن یاسوج نیز گفت: خط تولید دیوار های حصار کشی افتتاح شد که این دیوار ها می توانند برای پادگان های ارتش و سپاه و باغ ها استفاده شود.

کریمی بختیاری افزود: این قطعات سرعت کار بالا، عمر زیاد ، مقاومت بالا، زیبایی و هزینه کم دارند و می توانند به سراسر کشور ارسال شوند و جایگزین خوبی برای بلوک محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در این کارخانه ۳۶ نفر اشتغال دارند و چنانچه مدیران استانی از خط تولید حمایت کنند اشتغالزایی این واحد تولیدی به ۱۰۰ نفر خواهد رسید.

مدیر شرکت بشار صنعت بتن یاسوج ابراز داشت: در فاز جدید این کارخانه برای ۱۰ نفر اشتغال مستقیم و ۵۰ نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: واحد تولیدی بشار صنعت بتن با سیستم مجهز بخار که دارد می تواند روزی سه بار قطعات را تولید کند.

 بختیاری عنوان کرد: بنا داریم خط تولید فوم نیز در این واحد تولیدی راه اندازی شود.

وی ادامه داد: نیروهای این واحد تولیدی از مسئولان انتظار دارند که واقعا حمایت کنند و پشت میز هایشان ننشینند.

مدیر شرکت بشار صنعت بتن یاسوج ابراز داشت: بیش از ۱۵ میلیارد تومان هزینه قالب ها شده و می طلبد مسئولان این نوع تکنولوژی جدیدی را که وارد استان شده معرفی و مردم را تشویق به خرید از این واحد صنعتی کنند.

دولت با تمام توان پای کار آمده است

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: با شروع به کار دولت، جان تازه ای به مجموعه تولید داده شده و بر اساس شعار سال و اراده ای که در دولت وجود دارد تولید تقویت خواهد شد.

کریم روزبهان افزود: توجه به اقتصاد، تولید و ایجاد اشتغال با هدف رونق دادن به زندگی مردم و کاستن مشکلات معیشتی آن ها از اهداف انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری بوده است.

وی تاکید کرد: واحد های مستهلک و راکد احیا خواهد شد که احیای همین واحد تولیدی بشار صنعت بتن یاسوج یکی از کارهای مهم بوده است. 

روزبهان عنوان کرد: برای احیای واحد های تولیدی استان اعتبارات لازم اختصاص داده شده و مسئولان پای کار هستند.

 روزبهان  با اشاره به اینکه ۱۴۷ واحد تولیدی و صنعتی راکد در استان وجود دارد، گفت: طبق برنامه زمان‌بندی وزارت صنعت، معدن و تجارت امسال باید ۲۶ واحد در استان به چرخه تولید بازگردند.

در باره شرکت دانش بنیان بشار صنعت 

بشار صنعت اولین شرکت تولید کننده قطعات پیش ساخته بتنی و بتن آماده در استان کهگیلویه و بویراحمد بشمار می رود که محصولات علمی و دانش بنیان آن در شرایط اقتصادی و فشارهای ناشی از تحریم های ظالمانه دشمنان ، مصداق عینی و عملی از تحقق شعار امسال (تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین) است.

این واحد تولیدی و صنعتی موفق با حدود سه دهه فعالیت هم اینک به عنوان یکی از کارخانه های علم محور و دانش بنیان استان با تکیه بر توان و ظرفیت نیروهای متخصص با دور زدن تحریم ها و عبور از فشارهای اقتصادی در سال های اخیر همچنان فعال و امیدوارتر از گذشته به فعالیت خود ادامه می دهد.

واحد تولیدی بشار صنعت بتن در سال ۱۳۶۷ راه اندازی شد و به دلیل تامین مواد اولیه استاندارد از مبادی تولید، بهره مندی از تجهیزات پیشرفته و نیروهای انسانی متخصص، مجرب و ماهر و داشتن واحد آزمایشگاه مدرن، کنترل کیفیت و اخذ گواهینامه استاندارد برای همه محصولات تولیدی خوب عمل کرده است .

محصولات این واحد تولیدی شامل نیوجرسی، دال بتنی، کالورت، تیرچه، لوله بتنی، پمپ بتن، پل بتنی پیش ساخته و نمای آجری دیوار پیش ساخته بتنی به استان های همجوار همچون خوزستان، بندرعباس، بوشهر، فارس ارسال می شود.

یکی از رویکردها اساسی دولت سیزدهم و بلکه اولویت نخست آن برای عبور از شرایط موجود اقتصادی و تحریم های ظالمانه  توسعه گسترده و حمایت بیشتر از شرکت های دانش بنیان است.

در این راستا افتتاح خط توسعه و افزایش ظرفیت شرکت بشار صنعت یاسوج، مشعل تولید و اشتغال آفرینی را در دل سرمایه گذار این طرح در استان بیش از پیش روشن کرده و امید برای حمایت از هر گونه سرمایه گذاری در استان را پر رنگ تر کرده است.  

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد اشتغال زایی یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد اشتغال زایی یاسوج کهگیلویه و بویراحمد اشتغال زایی یاسوج کهگیلویه و بویراحمد واحد تولیدی حمایت کنند دانش بنیان پیش ساخته دیوار ها آیت الله تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۹۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور

به گزارش خبرگزاری مهر، علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور با حمایت‌ها و پیگیری‌های قضائی پس از ۶ سال خبر داد و گفت: این واحد تولیدی با موضوع فعالیت تولید کربنات کلسیم از سنگ‌های آهکی برای مصرف دام و طیور به‌عنوان مکمل غذایی در شهرستان ساوه از سال ۱۳۹۶ به‌طور کامل تعطیل و در معرض فروپاشی و ورشکستگی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: این شرکت بر اساس نوسانات نرخ ارز، عدم رقابت با تولیدکنندگان بزرگ، دریافت تسهیلات بانکی و معوق شدن اقساط بانکی و عدم پرداخت به موقع مطالبات سازمان امور مالیاتی و سازمان تأمین اجتماعی ورشکسته شناخته شد که با ورود اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران همزمان با پیشبرد امر تصفیه، جلسات متعددی با بستانکاران عمده اعم از بانک، سازمان امور مالیاتی و سازمان تأمین اجتماعی تشکیل شد و رفع موانع موجود در مسیر فعالیت این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته در نهایت صد در صد مطالبات بستانکاران به صورت نقدی پرداخت و این شرکت از ورشکستگی خارج شد، اذعان کرد: این واحد تولیدی در حال حاضر با اشتغال ۳۱ نفر نیروی کار به‌صورت مستقیم به چرخه تولید بازگشت و به طور کامل تحویل مالکین و سهامداران شد.

القاصی در پایان با اشاره به ایجاد بستر جدید توسعه در واحد تولیدی مذکور و افزایش تولید تا هزار تن در روز خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی مطالبات اعم از حقوق و مزایای کارگری، هزینه‌های جاری از جمله حق بیمه، مالیات، برق و گاز پرداخت شد و با خروج از ورشکستگی، این واحد تولیدی تحویل مالکین و سهامداران شد.

کد خبر 6096775

دیگر خبرها

  • سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • تلفیق هنر دست و صنعت
  • اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • تامین ۷۰ درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور