Web Analytics Made Easy - Statcounter

باقرزاده گفت: أخیرا رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران دیداری با وزیر آموزش و پرورش داشتند که منجر به انعقاد تفاهمنامه شد.

او می گوید: در این تفاهمنامه مقرر شد تا همه مراکز آموزشی و پرورشی دو طرف بررسی، نقاط مشترک را شناسایی و به هم متصل و از این ظرفیت‌ها برای ایجاد موقعیت‌های یادگیری و تربیت دانش آموزان استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت:پیشنهاد این وزارتخانه در انعقاد تفاهمنامه بر تربیت مربیان آموزش و پرورش بود تا ارتباط دوسویه آن‌ها را ایجاد کنیم.

به گفته باقرزاده  نقطه شروع گسترش همکاری وزارت آموزش و پرورش با جمعیت هلال احمر کشور مربیان هستند چراکه باید با ارائه دوره‌هایی برای آن‌ها از سوی هلال احمر آشنایی با این نهاد انجام شود.

او می گوید: باید بعد از این مرحله آموزش‌های هلال احمر به مدارس و فضای پرورشی سوق پیدا کند.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر ۴۲ هزار مربی پرورشی، ۱۳ هزار مشاور، حدود ۳۰۰ ارودگاه و بیش از ۳۰۰ کانون فرهنگی و تربیتی در کشور داریم که همه این‌ها می‌توانند فضا‌های مناسبی برای شناساندن فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در کشور باشند.

باقرزاده  گفت: هم اکنون در کشور یک میلیون معلم داریم و این جمعیت زیاد حتی اگر یک درصد هم با جمعیت هلال احمر همکاری شروع کند بیش از ۱۵۰ هزار نفر را شامل می‌شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: دوره‌های آشنایی با جمعیت هلال احمر و آموزش‌های مورد نیاز برای مربیان و مسئولان آموزش پرورش برگزار شود که با تحقق این مهم می‌توانیم آموزش‌های هلال احمر را در مدارس و مناطق آموزشی کشور تسری دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر زنجان جمعیت هلال احمر وزیر آموزش و پرورش وزیر آموزش و پرورش جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از آماده باش کامل نیروهای امدادی و عملیاتی این استان در پی صدور هشدار سیل در روزهای پایانی هفته خبرداد.

به گزارش ایسنا، احسان ایزدپناه بعداز ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حسب اعلام هشدار از سوی سازمان هواشناسی و همچنین سازمان امداد و نجات همه نیروهای عملیاتی این استان در حالت آماده باش کامل می‌باشند.

وی گفت: از هم استانی‌های می‌خواهیم به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و همچنین از حضور در ارتفاعات و مسیر رودخانه های فصلی جداً خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «دست مایو الکترونیک»در هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • دست مایوالکترونیک توسط مرکز توانبخشی هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • ۱۴ اردیبهشت؛ آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی به آموزش و پرورش
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد