Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@23:55:38 GMT

انتقاد تند درویش از ایجنت‌های فوتبال ایران!

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۰۰۰۵

انتقاد تند درویش از ایجنت‌های فوتبال ایران!

به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر حضور یافت و درباره نقل و انتقالات پرسپولیس اظهار داشت: تقریبا تمام همکاران عزیزی که پیرامون نقل و انتقالات و قوانین آن صحبت می‌کردند اتفاق نظر داشتند. شاید یکی از پیشگامان نوع نقل و انتقالات امسال در پایان لیگ گذشته من بودم که با وضعیتی که بعضی از تیم ها برای خرید بازیکن وارد میدان شده‌اند شاید توان یکی دو تیم بیشتر نباشد که در این عرصه رقابت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این جهت اگر بنا است قاعده و قانون و سقفی وجود داشته باشد، ما هم استقبال می‌کنیم. اگر هر کاری دارای قواعدی باشد آسایش و آرامشی برای تیم مهیا می‌کند که ما هم یقینل خواهان آن هستیم.

مدیرعامل پرسپولیس دیدگاه خود را به این شکل توضیح داد: یک معضل بزرگ، معضل مدیربرنامه است؛ حالا یا مدیربرنامه یا اشخاصی که این روز ها کارشان با این اسم در بازار فوتبال رواج دارد. من یک مثال ساده می‌زنم؛ تعدادی به نام مدیربرنامه آمدند و برای بازیکن خارجی به ما قیمت دادند. من از طریق یکی از دوستان بسیار نزدیک و با محبت که ایران هم زندگی نمی‌کرد، با مدیرعامل آن باشگاه ارتباط برقرار کردم. شاید باورکردنی نباشد اما وقتی من با مدیرعامل آن باشگاه صحبت کردم باعث تعجب او بود و می‌گفت چه خبر است؟ تا به حال چندین نفر به نام مدیربرنامه برای باشگاه شما این بازیکن را می‌خواستند. گفتم نه یک نفر از طرف ما صحبت کرده بود و ما گفتیم از طریق دوست مشترک‌مان ارتباط مستقیم برقرار کنیم که صحبت ها هم تقریبا نهایی شد و ایشان تصویری همان لحظه بازیکن را آورد و با ایشان هم صحبت کردیم. بعد از اینکه تماس ما تمام شد این بازیکن با دوست ما تماس گرفته بود و می‌گفت چندین نفر از ایران تماس می‌گیرند که شما قرارداد نبند ما با ۱۰۰-۲۰۰ هزار دلار بیشتر قرارداد را برایت درست می‌کنیم. معضل امروز ما این است.

درویش در مورد جذب یک بازیکن جوان اظهار داشت: دو سه هفته تا پایان مسابقات لیگ مانده بود که بازیکن جوانی به من مراجعه کرد و گفت من از جوانی و بچگی پرسپولیس را خیلی دوست داشتم و هنوز خواهان آن هستم. بازیکن خوب و جوانی هم بود و ما هم گفتیم استقبال می‌کنیم و این بازیکن جوان و با آتیه را خیلی دوست داریم. با آقای گل‌محمدی هم صحبت کردیم و ایشان هم تایید کرد.

وی افزود:همان روز هایی قیمتی هم اعلام کرد و گفت نمی‌شود ببندیم؟ گفتم این غیراخلاقی است. درست است دو هفته مانده و بازیکنی که قرارداد نداشته باشد عملا آزاد است ولی من این را بی اخلاقی می‌دانم؛ اجازه بده لیگ تمام شود و بعد قرارداد می‌بندیم. لیگ که تمام شد یک مدیربرنامه با خودش آورد و گفت این یکبار برای من کفشی خرید و حالا اشکالی ندارد. شاید باورتان نشود؛ ۲۰۰ درصد بیشتر از صحبتی که کرده بودیم خواهان بود. بازیکن می‌گفت من دوست دارم اما طرف می‌گفت کمتر نمی‌شود. بعد هم واقعا با تیمی ۱۵۰-۲۰۰ درصد بیشتر از چیزی که با ما صحبت کرده بود قرارداد بست. به نظر من معضل مدیربرنامه است.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات رضا درویش مدیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۰۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریادهای دادکان بعد از برهنه شدن وحید هاشمیان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 فریدون زندی بازیکن دورگه ایرانی - آلمانی که سالها برای تیم ملی ایران بازی کرد و با ایران به جام جهانی ۲۰۰۶ صعود کرد، در گفت و گو با عادل فردوسی پور به روحیات و برخی رفتارهای وحید هاشمیان بازیکن پیشین تیم ملی اشاره کرد. او به تاثیر فوتبال آلمان بر روی وحید هاشمیان اشاره کرد و اینکه هاشمیان در رختکن کاملاً برهنه شده بود و همین اتفاق فریادهای محمد دادکان رئیس وقت فدراسیون فوتبال را در پی داشت. خاطرات بامزه زندی را می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • توخل انتقاد هوینس را توی صورتش زد!
  • عادی نیست که پرسپولیس از تیم دهم جدول ۱۰ گل بخورد | درویش در تمدید قرارداد اوسمار حوصله کند | او تیم را خلع سلاح کرد | آدم به کارهای اوسمار شک می کند
  • شعار هواداران تراکتور علیه ایجنت معروف فوتبال ایران!
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • فریادهای دادکان بعد از برهنه شدن وحید هاشمیان
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم