Web Analytics Made Easy - Statcounter

گادوین منشا رقم 350 هزار دلار را بابت یک فصل از پرسپولیس طلب کرده است

رقم درخواستی گادوین منشا از پرسپولیس، وضعیت جذب او را پیچیده کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایلنا، تیم پرسپولیس تهران در نقل و انتقالات تابستانی در تمامی خطوط به غیر از خط حمله موفق به جذب بازیکن شده است. از این رو آنها در نظر دارند تا یک مهاجم خارجی را به زودی به هواداران معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاسیانو دیاز برزیلی مهاجم خارجی مدنظر باشگاه پرسپولیس است که از هفته‌های پیش زمزمه‌های حضور او در تیم نایب قهرمان فصل گذشته مطرح شد اما او تنها بازیکنی که مذاکرات برای جذبش در پست مهاجم انجام شده، نیست.

گادوین منشا، مهاجم سابق تیم مس رفسنجان که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را هم در کارنامه دارد یکی دیگر از مهاجمانی است که مورد توجه سرخپوشان قرار گرفته است. با این وجود منشا با آگاهی از مذاکرات با کاسیانو، رقم مالی قابل توجهی را درخواست کرده است.

مهاجم 32 ساله درخواست کرده تا برای یک فصل دستمزد 350 هزاردلاری دریافت کند که عدد کمی نیست. او درحالی چنین رقمی را طلب کرده که آمار او در فصل پیش اندازه یک ستاره گلزن نمی تواند خیال سرخپوشان در خط حمله را راحت کند. او در فصل گذشته اگرچه 14 گل به ثمر رساند اما تنها 6 گل او در جریان مسابقه زده شد و همین نشان دهند عملکرد متوسط اوست. گفتنی است مهدی عبدی به عنوان مهاجم جوان سرخپوشان فصل گذشته 7 گل به ثمر رسانده بود.

با توجه به رقم درخواستی منشا به نظر می رسد که باشگاه تهرانی از بین دو مهاجم خارجی تنها یک بازیکن را انتخاب خواهد کرد. دیاز در فصل گذشته طی 30 مسابقه رسمی آمار  9 گل و 2 پاس گل از خود بر جای گذاشته است که با توجه به کیفیت بالاتر لیگ پرتغال نسبت به فوتبال ایران، آمار چندان بدی محسوب نمی شود.

اخبار داغ 

پورعلی‌گنجی: ورزشکار هرچقدر پول می‌گیرد نوش جانش! مدیر عامل باشگاه گل گهرسیرجان به اشتباه میثاقی را فردوسی پور خطاب کرد / فیلم واکنش داویده فراتزی به انتشار تصویر برهنه خود در اینستاگرام اولین جلسه تمرینی منچستریونایتد زیر نظر اریک تن هاخ / گزارش تصویری

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گادوین منشا فصل گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر روز چهارشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان اصفهان می‌رود.

نکته جالب توجه در خصوص تقابل این دو تیم حضور عیسی آل‌کثیر در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس است. این مهاجم در ابتدای فصل جاری بعد از سه سال حضور در پرسپولیس به دلیل اختلافاتی که با مدیریت باشگاه بر سر تمدید قرارداد داشت، از این تیم جدا شد. این مهاجم ۳۳ ساله بعد از آنکه با پرسپولیس بر سر مبلغ قرارداد نتوانست توافق کند با سپاهان وارد مذاکره شد و در نهایت بعد از کش و قوس‌های فراوان راهی اصفهان شد تا لباس طلایی‌پوشان دیار زاینده رود را بر تن کند، اما این موضوع تازه شروع دردسر‌های این مهاجم بود.

با توجه به قانون سقف بودجه که توسط فدراسیون فوتبال در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر وضع شد، سپاهانی‌ها برای ثبت قرارداد بسیاری از بازیکنان خود از جمله آل‌کثیر با مشکل جدی روبه‌رو بودند و این باشگاه برای استفاده از بازیکنان خود نیاز داشت تا قرارداد بازیکنان خود را اصلاح کند.

آل کثیر در شرایطی در نوزدهم تیر ماه سال ۱۴۰۲ به سپاهان پیوست که مجوز بازی او ۴ ماه بعد یعنی در مهر ماه صادر شد آن هم درحالی که هفت هفته از رقابت‌های لیگ برتر گذشته بود. با ثبت قرارداد این مهاجم ۳۳ ساله، آل‌کثیر حالا فرصت این را پیدا کرده بود تا خود را در لباس تیم جدید به اثبات برساند، اما شرایط آن‌گونه که این بازیکن خواست پیش نرفت.

بعد از مشکلات پیش آمده برای باشگاه سپاهان در خصوص قانون سقف قراردادها، این تیم اجازه استفاده از چند بازیکن خود از جمله پیام نیازمند، رضا اسدی، رضا شکاری، هادی محمدی، کاوه رضایی و احسان پهلوان را نداشت. باشگاه سپاهان برای اینکه بتواند جواز استفاده از این بازیکنان را بگیرد قرارداد چند بازیکن خود را به صورت یک‌طرفه فسخ کرد که آل‌کثیر یکی از این بازیکنان بود. این مهاجم سرانجام بعد از انجام ۹ بازی با لباس سپاهان اصفهان و بعد از ۶ ماه حضور در این تیم از طلایی‌پوشان جدا شد و بار دیگر به پرسپولیس پیوست.

آل‌کثیر بعد از بازگشت به پرسپولیس حالا در بهترین فرم خود قرار دارد. او در ۱۰ بازی اخیر خود توانسته ۷ بار برای قرمز‌ها گلزنی کند. وی بعد از ۱۰ بازی حالا بهترین گلزن پرسپولیس در این فصل از رقابت‌هاست و در آستانه بازی حساس این تیم با سپاهان به طورحتم امید اول گلزنی قرمزهاست. از طرفی با توجه به حواشی رخ داده در زمان حضور این بازیکن در سپاهان و نحوه جدای وی، آل‌کثیر که این روز‌ها در بهترین فرم خود قرار دارد، فرصت این را دارد تا از سپاهان انتقام بگیرد و ارزش‌های خود را به رخ بکشد.

دیگر خبرها

  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک پرسپولیس؛ نمی توانید بلیت ها را بخرید!
  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • عکس| اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است