Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل از انعقاد قرارداد مجموعه سبلان‌خودرو مایوان با وزارت کشور برای ساخت یک‌هزار دستگاه مینی‌بوس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، سیدحامد عاملی استاندار اردبیل در بازدید از کارخانه سبلان‌خودرو مایوان اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام‌یافته، قرارداد ساخت یک هزار دستگاه مینی‌بوس میان مجموعه سبلان‌خودرو مایوان و وزارت کشور منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجموعه سبلان‌خودرو مایوان از مجموعه‌های تولیدی مهم استان اردبیل است که متاسفانه در سال‌های اخیر به‌دلیل برخی مشکلات، در حال رکود بود.

مشکلات سبلان‌خودرو مایوان در حال رفع شدن است

استاندار اردبیل تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش‌های ویژه مدیران سبلان‌خودرو مایوان و دستگاه قضایی استان اردبیل، مشکلات این مجموعه در حال رفع شدن است.

عاملی گفت: این مجموعه در حال انتقال تجهیزات و قطعات مورد نیاز برای تولید است و امیدواریم در ماه‌های آینده تولیدات سبلان‌خودرو مایوان تحویل ناوگان حمل‌ونقل شهری در کل کشور شود.

 

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردبیل سبلان خودرو مایوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۰۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است

گزارش پایگاه خبری برق حرارتی، مسعود مرادی، مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران در جریان بازدید وزیر نیرو از این مجموعه با تاکید بر اینکه متخصصان شرکت بی‌وقفه در حال آماده‌سازی واحدهای نیروگاهی کشور برای تولید برق پایدار در پیک تابستان امسال هستند، ادامه داد: به منظور ارتقای آمادگی واحدهای نیروگاهی کشور برای گذر موفق از روزهای اوج مصرف امسال تعداد ۱۸۰ پروژه تعمیراتی به ظرفیت ۱۲ هزار و ۸۰۰ مگاوات توسط این شرکت در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران یادآور شد: در طی یکسال گذشته ۱۶ هزار قطعه مورد نیاز نیروگاه‌ها در این مجموعه ساخته شده است که انجام این اقدامات موجب جلوگیری از خروج ۸۰ میلیون یورو ارز از کشور شده است.
وی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر مجموعه تعمیرات نیروگاهی ایران حرکت فزاینده‌ای در رفع کامل وابستگی و خودکفایی ساخت قطعات و بازسازی تجهیزات نیروگاهی برداشته است، اظهار کرد: دانش ساخت داخل صنعت نیروگاهی در کشور به عالی‌ترین حد ممکن خود رسیده و ایران به جمع پنج کشور دارنده فناوری ساخت قطعات نیروگاهی پیوسته است.

مرادی با تاکید بر اینکه هیچگونه وابستگی به خارج از کشور برای تعمیرات و آماده‌سازی نیروگاه‌های حرارتی نداریم، افزود: در حال حاضر متخصصان داخلی علاوه بر رفع نیازهای کشورمان، در حال صدور خدمات فنی و مهندسی در این بخش و تعمیرات واحدهای نیروگاهی کشورهای منطقه هستند.
شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران به عنوان یکی از ذخایر ارزشمند صنعت برق کشور با هدف پشتیبانی از تولید برق پایدار و خط مشی انجام تعمیرات تخصصی و فوق‌تخصصی در زمینه صنعت برق، نفت، گاز و پتروشیمی و دیگر صنایع مولد در زمینی به وسعت ۵۰ هزار مترمربع در استان البرز واقع شده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899609

دیگر خبرها

  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد