Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@05:37:59 GMT

باقری وارد دوحه شد

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۰۳۳۸

باقری وارد دوحه شد

آفتاب‌‌نیوز :

پس از سفر رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا به ایران و دیدار با مقامات کشورمان اعلام شد که بر اساس تصمیم ایران و آمریکا، مذاکرات برجامی با هدف رفع اختلافات میان این دو کشور در روز‌های آتی (سه شنبه و چهار شنبه) از سر گرفته می‌شود.

این دور از مذاکرات برخلاف دوره‌های قبل که در وین برگزار شده است، با موافقت ایران و امریکا و نماینده اتحادیه اروپا در دوحه قطر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیده‌ها حاکی از این است که احتمالا مذاکرات در دوحه در چند دور برگزار خواهد شد.

در این دور از گفتگو‌ها که پس از سه ماه وقفه انجام می‌شود، نمایندگان ایران و امریکا با تسهیل گری نماینده اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده مذاکرات برجامی حضور دارند و نمایندگان کشور‌های روسیه، چین، انگلیس، فرانسه و آلمان حضور ندارند.

نشست دوحه با هدف بررسی و گفتگو بر سر اختلافات میان ایران و امریکا بر سر بازگشت به برجام برگزار می‌شود و به سیاق گذشته مذاکرات با واسطه گری و هماهنگی هماهنگ کننده مذاکرات انجام می‌شود.

به جز برجام و موضوعات مطرح از گذشته تا کنون موضوع دیگری در دستور کار هیات‌های سیاسی نیست.

حمیدرضا دهقانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بدو ورود علی باقری و هیات مذاکره کننده کشورمان به دوحه ضمن خوش آمدگویی به وی در توییتی نوشت: بدون هرگونه پیش داوری و ابراز بدبینی و یا خوش بینی غیر واقعی، برای آن‌ها در انجام ماموریت مهم خود در تامین منافع ملت بزرگ ایران آرزوی موفقیت دارم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: علی باقری برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی جدید از سمت غرب وارد کشور شده است (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سامانه بارشی در راه کشور / کدام استان ها بیشترین بارش را دارند؟ (فیلم) تصاویری از وقوع سیل و بارندگی شدید در کرمان (فیلم) فیلمی ماهواره‌ای از سامانه بارشی بزرگی که هم‌اکنون در جنوب ایران سیل به راه انداخته است (فیلم)

دیگر خبرها

  • ظرفیت داخلی تولید لوکوموتیو برای پاسخ به نیاز کشور کافی است
  • به بهانه الکلاسیکوی ایران؛ بریس نیکبخت و ضربه سر کریم باقری مقابل سپاهان / فیلم
  • سامانه بارشی جدید از سمت غرب وارد کشور شده است (فیلم)
  • دموکراسی دروغین آمریکا و برخوردهای دوگانه
  • دموکراسی دروغین امریکا و برخوردهای دوگانه
  • شکست یک جنبش بزرگ با توطئه‌های رنگارنگ داخلی و خارجی
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • بعد از حمله ایران حماس راحت‌تر نه می‌گوید!
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • بازداشت پناهجویان در انگلیس برای اخراج به روندا