Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک با امینا مانیا مدیر کل فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری و پاتریک ویلسون رئیس کمیته حقوقی فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این نشست در خصوص اساسنامه فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران، برگزاری و نحوه انتخابات و موضوعاتی چون ورزش پاک و مساله دوپینگ در ورزش و فدراسیون، گفت‌وگوهای سازنده‌ای انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی‌امیری در این نشست اظهار داشت: طی مذاکرات در نشست فوق و با توجه به تغییر و تحولات صورت گرفته در فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران، مدیرکل فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری متقاعد شد تا با تمرکز بر آینده این فدراسیون، هرچه سریع‌تر انتخابات برگزار شود تا با ایجاد ثبات، برنامه‌های بلندمدت پیگیری شود. همچنین مقر شد فدراسیون جهانی طی چند روز آینده رسما  موافقت خود را درخصوص اساسنامه فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران اعلام و پیرو آن انتخابات فدراسیون انجام شود تا دوچرخه‌سواری کشورمان از شرایط کنونی خارج شده و تعیین تکلیف شود.

وی تصریح کرد: در این دیدار مسئولان فدراسیون جهانی دغدغه‌های خود را مطرح کردند و با گفت‌وگوهای سازنده ‌و مطلوبی که داشتیم، تفاهم مشترکی حاصل شد و طی آن روندهای آینده فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران در دستور کار قرار گرفت.

رِییس کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد: در بدو ورودمان به لوزان، طی دیدار با جیمز مک لود معاون اجرایی توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک و الیان رئیس دفتر رئیس کمیته بین‌المللی المپیک، گفت‌وگو کردیم.

وی افزود: همچنین مقرر شد تا از صبح امروز نشست‌هایمان با مدیران و مقامات ارشد کمیته بین‌المللی المپیک تداوم داشته باشد و در این دیدارها مباحثی درخصوص همبستگی المپیک(سولیداریتی)، منشور المپیک و مسائل اجرایی مطرح خواهد شد و امیدواریم که به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. همچنین بعد از ظهر امروز سه‌شنبه با توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک نشستی خواهیم داشت و دیدار با رئیس فدراسیون بین‌المللی ژیمناستیک نیز از برنامه‌های بعدی ما خواهد بود.

برچسب‌ها کمیته ملی المپیک فدراسیون دوچرخه سواری سید حمید سجادی سید رضا صالحی امیری توماس باخ کمیته بین المللی المپیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک فدراسیون دوچرخه سواری سید حمید سجادی کمیته ملی المپیک فدراسیون دوچرخه سواری سید حمید سجادی سید رضا صالحی امیری توماس باخ کمیته بین المللی المپیک فدراسیون جهانی دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری ایران کمیته بین المللی المپیک رئیس کمیته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۰۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با امیرعبداللهیان

عکاس علی احمدوند

دیگر خبرها

  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • دیدار مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با امیرعبداللهیان
  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان سفر می‌کند
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان می‌آید
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند