Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-03@08:43:09 GMT

قرارداد صیادمنش با هال‌سیتی دائمی شد

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۰۴۸۴

قرارداد صیادمنش با هال‌سیتی دائمی شد

قرارداد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با باشگاه هال‌سیتی از قرضی به دائمی تبدیل شد.

به گزارش ایران اکونومیست، «اللهیار صیادمنش» که سال ۲۰۱۹ از استقلال به فنرباغچه ترکیه پیوسته بود، در سه سال گذشته به‌صورت قرضی برای تیم‌های استانبول‌اسپور ترکیه، زوریا لوهانسک اوکراین و هال‌سیتی انگلیس بازی می‌کرد. عملکرد خوب صیادمنش در هال‌سیتی باعث شد مدیران این تیم درپی دائمی‌کردن قرارداد او باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرانجام باشگاه هال‌سیتی اعلام کرد که بند خرید این بازیکن ایرانی فعال شده و به‌این‌ترتیب او در فصل آینده لیگ چمپیونشیپ انگلیس هم پیراهن هال‌سیتی را برتن می‌کند.

رقم قرارداد هال‌سیتی با فنرباغچه بین ۲ تا ۴ میلیون یورو است. این انتقال خبر خوشی برای باشگاه استقلال هم محسوب می‌شود. بر اساس قرارداد انتقال صیادمنش از استقلال به فنرباغچه، درصورتی که باشگاه ترکیه‌ای این بازیکن را بفروشد باید ۲۰درصد مبلغ قرارداد را به تیم ایرانی بپردازد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فنرباغچه ، الهیار صیادمنش ، اللهیار صیادمنش

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فنرباغچه الهیار صیادمنش اللهیار صیادمنش هال سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۰۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا از مدت‌ها قبل می‌دانست از فصل ۱۷-۲۰۱۶ به‌عنوان سرمربی منچستر سیتی انتخاب خواهد شد. بنابراین، قبل از ورود به این تیم، دست‌به‌کار شد و بازیکنانی را که قرار بود هدایت کند را تحت نظر قرار داد.

این کار به او کمک می‌کرد که بداند در زمان شروع کارش در سیتی کدام بازیکنان در اختیارش خواهند بود. وقتی وارد شد، بی‌رحم بود. او می‌خواست یک تیم قهرمان بسازد و برای این کار لازم بود چند بازیکن را حذف کند.

گائل کلیشی، ستاره سابق منچستر سیتی، که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷ به مدت شش سال برای سیتیزن‌ها بازی کرده است، در گفت‌وگویی خاطره‌ای را از روزهای اول حضور پپ گواردیولا در سیتی به‌عنوان مربی به یاد آورده است.

کلیشی در این مصاحبه گفت :«پپ به تمرین آمد و چند دقیقه‌ای بازیکنان را تماشا کرد. پس از لحظاتی او ناگهان خطاب به ما گفت:«یک سال است که شما را زیر نظر دارم، شما یک تیم با بازیکنان چاق هستید.

او برای‌مان قانون گذاشته بود. مثلا قانونی که «دو کیلویی» نام داشت. اگر شما دو کیلو از وزن مدنظر او بیشتر بودید، اجازه تمرین پیدا نمی‌کردید، من بازیکنانی را می‌دیدم که دو هفته تمرین نمی‌کردند.»

زمان نهایتاً ثابت کرده که پپ گواردیولا حق داشته است. این اصرار بر کار با تلاش زیاد و توجه به هر جزئیات کوچک، منجر به تبدیل منچستر سیتی به یکی از بهترین تیم‌های جهان شده است.

دیگر خبرها

  • این مربی می‌تواند در سیتی جانشین پپ شود
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • مرتضوی: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت
  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • نخستین واریزی مالک جدید به حساب استقلال
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • قهرمانی ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر با فنرباغچه در اروپا+عکس