Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن ربانی زاده در نشست بررسی راهکارهای گسترش مناسبات اقتصادی و فرهنگی استان فارس و کشور تاجیکستان در قالب کارگروه توسعه صادرات استان فارس با بیان اینکه هدف ما افزایش مراودات تجاری با کشور تاجیکستان است، گفت: ایران و تاجیکستان دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی درجهت توسعه اقتصادی کشور تاجیکستان و استان فارس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وجه مشترک این دو کشور قابل توجه است. تقریباً سی سال از استقلال تاجیکستان می‌گذرد و انتظار می‌رود مراودات فرهنگی، دینی، اقتصادی، کشاورزی و معدن بین این دو بخش منطقه شکل گیرد.

ربانی زاده اظهارداشت: می‌توانیم از قابلیت‌هایی استان فارس در حوزه‌های مختلف بخصوص در بخش معدن، صنعت، گردشگری، پزشکی و صدور خدمات فنی و مهندسی وجود دارد برای توسعه این روابط استفاده کنیم.

معاون استاندار فارس با اشاره به بحث تهاتر کالا و صادرات سیم و کابل به تاجکستان اضافه کرد: این موضوع از سوی تاجیکستان مطرح شده و ما نیز آمادگی انجام این خواسته را داریم. همچنین واردات پنبه و سنگ به ایران از پیشنهادات طرف تاجیکستانی است.

ربانی زاده برقراری ارتباط بین بخش خصوصی دو کشور را ضروری دانست و تاکید کرد: بهبود محصولات صادراتی از نظر کیفیت و بسته‌بندی و ارتقا جایگاه شرکت‌های ایرانی در تاجیکستان باید مورد توجه قرار گیرد البته این مراودات درگذشته با کشور تاجیکستان بوده اما این میزان مورد قبول نیست در حال حاضر این آمادگی را داریم که با توجه به استانداردها و ضوابط دو کشور این اتفاق خوب را رقم بزنیم.

کد خبر 5525688

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری فارس تاجیکستان بوشهر خطبه های نماز جمعه شیراز اردبیل مواد مخدر سنندج خراسان رضوی قوه قضاییه مشهد ایلام آمار کرونا ویروس کرونا گرد و غبار کشور تاجیکستان استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۰۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: در برابر نساجی بدون توجه به جایگاه این تیم باید برای بهبود عملکرد ذوب‌آهن تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قبل از تقابل با تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه ملت کمپ اختصاصی ذوب‌آهن با حضور اصحاب‌رسانه برگزار شد.

محمد ربیعی در جمع خبرنگاران راجع‌به آخرین وضعیت تیم فوتبال ذوب‌آهن پیش از جدال با نساجی مازندران اظهار کرد: باتوجه به فاصله نزدیک بازی‌ها سعی می‌کنیم ریکاوری خوبی انجام دهیم، سخت بود که دو هفته متوالی در خانه تراکتور بازی کنیم. برای بازی فردا چاپاراتزه، فریبرز گرامی و مهرداد رضایی را در اختیار نداریم و از ۱۶ بازیکن بزرگسال‌مان فقط ۱۳ بازیکن شرایط بازی دارند که دو دروازه‌بان هستند و قطعاً باید از بازیکنان پایه تیم خود استفاده کنیم، البته نبود بازیکنان خللی در روندمان ایجاد نمی‌کند.

وی افزود: در بازی مقابل تراکتور تبریز و در ضربات پنالتی عملکرد خوبی نداشتیم، سه بازیکنی که می‌توانستند برای ما پنالتی بزنند، در حین بازی تعویض شدند و ناچار شدیم از بازیکن امید خود برای زدن ضربه آخر استفاده کنیم، در طول فصل هم دو ضربه‌پنالتی از دست دادیم و امیدوارم در ادامه فصل این مشکل را برطرف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: درک می‌کنیم که نساجی از انگیزه خاصی مقابل ما برخوردار است، بازیکنان ما باید متوجه باشند که ما هم باید برای هدف خود و ارتقای جایگاه تیم فوتبال ذوب‌آهن تلاش کنیم و عملکرد خودمان را انجام می‌دهیم. در بازی‌های بیرون از اصفهان روند بسیار خوبی داشتیم، از بازی‌های داخل خانه انتظار بیشتری داشتم و سعی می‌کنیم در بازی‌های آینده بهتر کار کنیم.

محمد ربیعی در پایان خاطرنشان کرد: درباره شرایط ذوب‌آهن و تحلیل‌هایی که درخصوص عملکرد این فصل وجود دارد در پایان فصل صحبت خواهم کرد، طی دو سال گذشته تیم‌های من رتبه‌های پنجم و ششم را در لیگ‌برتر کسب کردند و دوست دارم تیم‌مان نسبت به سال گذشته امتیازات بیشتری کسب کند، بودجه محدودی داشتیم و بازیکنان زیادی از دست دادیم اما سعی می‌کنیم رتبه در پایان فصل رتبه خوبی کسب کنیم.

کد خبر 749463

دیگر خبرها

  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • کارگر؛ رضایت شغلی و توسعه اقتصادی
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • مهم‌ترین گام‌ توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • مهم‌ترین گام‌توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد
  • میمند همچون نگینی در فیروزآباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد