Web Analytics Made Easy - Statcounter

شایان جعفرنژاد در گفتگو با همشهری آنلاین درباره اجرای طرح‌های زیباسازی در منطقه ۲ اعلام کرد: اکنون در حال اجرای طرح‌های نوین زیباسازی در منطقه ۲ با عنوان «نقش نور» و «رنگ و نور» هستیم. به هر حال این منطقه در شمال غربی پایتخت واقع شده و به دلیل جاذبه‌های تفریحی و گردشگری به روز، یکی از مقاصد گردشگران پایتخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین برای ارتقای حال خوب گردشگران در این منطقه اجرای طرح‌های مختلف زیباسازی را آغاز کرده‌ایم.

او افزود: یکی از طرح‌های بزرگ منطقه احداث مسیر «نقش نور» در بوستان نهج‌البلاغه است که در اوایل مرداد ماه به بهره برداری عموم خواهد رسید. اجرای این مسیر با مشارکت سازمان زیباسازی شهرداری تهران در حال انجام است و تشکیل شده از دالان نور به همراه نقاشی در وسعتی به مساحت هزار و ۲۰۰ متر مربع است که در آن از تکنیک پتینه بر روی جداره‌ها زیبایی استفاده شده است.

رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه ۲ درباره جزئیات برپایی جشنواره «رنگ و نور» در خیابان دادمان برای شب‌های تابستان هم توضیح داد: خیابان دادمان به لحاظ نصب المان ژیان نوستالژیک برنامه عروسکی چاق و لاغر و ایموجی‌های لبخند و سقف کهکشانی به یکی از معبرهای تفریحی برای اهالی منطقه و سایر گردشگران تهران تبدیل شده است. بنابراین حالا که بسیاری از شهروندان از مناطق دیگر به این خیابان مراجعه می‌کنند، در تابستان امسال یکسری اقدمات جدید و جذاب در حال انجام است. اولین اقدام رنگ آمیزی و گل‌آرایی احجام قدیمی است و در کنار آن احجام، یکسری احجام تک بعدی دیگر به صورت استند با رنگ  و نور به آنها اضافه شده است. به همین منظور قرار است با افتتاح آنها در اول مرداد ماه با مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه جشنواره «رنگ و نور» را برگزار کنیم.

او افزود: المان‌های جدید خیابان دادمان شامل طرح کالسکه و اسب نوری در سقف کهکشانی، چترهای رنگ نوری، یکسری المان‌های نوری، بسته خانواده شاد، آدمک‌های نوری با تم ورزشی و ۲ طاووس نور است.

برای فاز اول اکوپارک اعتباری تعریف نشده

جعفرنژاد در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا برای ارتقای بصری فاز اول اکوپارک برنامه‌ای طراحی شده است، گفت:‌ اکنون در این پروژه بزرگ شهری، معاونت فنی و عمران در حال فعالیت‌ است و هنوز برای اکوپارک اعتباری در جهت اجرای زیباسازی در نظر گرفته نشده است. اما سازمان زیباسازی شهرداری تهران طرح‌های پیشنهادی متناسب به موقعیت منطقه در دستور کار گذاشته است

کد خبر 686435 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها زیبا سازی پایتخت منطقه ۲ مدیریت شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: زیبا سازی پایتخت منطقه ۲ مدیریت شهری منطقه ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۰۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری کیهان درباره مخالفت با لایحه عفاف و حجاب

به گزارش تابناک، روزنامه کیهان به نقل از علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت نوشت: اخیراً مکاتبه‌ای از سوی مجلس شورای اسلامی مجدداً در خصوص ماده‌ای صورت گرفته بود که در آن ماده قید شده هزینه‌های حمایت از فرهنگ عفاف و تقویت بنیان خانواده، به‌عنوان هزینه قابل‌قبول مالیاتی تلقی شود و این نوعی مشوق سرمایه‌گذاری و هزینه‌کرد در این زمینه است.

شاید ضرورتی به تصویب قانون نداشته باشیم و هیچ الزامی نبود که این مسئله معطل مانده باشد تا یک قانون تصویب شود که اقدامی در این‌زمینه انجام بگیرد. قبلاً رفت‌وبرگشت‌هایی در این زمینه انجام شده بود و مذاکراتی در جلسات نهادهای مختلف صورت گرفته بود و لایحه‌ای از سوی مرجع قضائی تقدیم دولت شد.

 
به‌نظر می‌رسد الان و یا هر مقطع دیگری هیچ مرجعِ اجتماعی، فرهنگی، انتظامی، قضائی و اجرائی معطل تصویب قانونی در این زمینه نیست و قوانین موجود تکالیف همین مراجع را در این موضوع‌های فرهنگی و اجتماعی مشخص کرده است.

دیگر خبرها

  • توسعه فضای سبز در بافت فرسوده شهر قم
  • «شیعه مدیون قال صادق هاست»
  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • افشاگری کیهان درباره مخالفت با لایحه عفاف و حجاب
  • افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد
  • امسال بودجه شهرداری اراک ۶ هزار میلیارد تومان است
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر