Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس بیش بهار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شرکت ایران افق از پیمانکاران شرکت روسی است که ۲۵۰ نفر بطور مستقیم و غیر مستقیم نیروی کار دارد.

وی افزود: کارگران شرکت ایران افق تا فروردین ماه سال جاری حقوق و مزایای خود را دریافت و رانندگان استیجاری نیز تا پایان بهمن ماه سال گذشته حقوق و مزایای خود را دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دهلران یادآور شد: شرکت روسی بعنوان کارفرما ۹ ماه است از شهریور سال گذشته تاکنون وجهی را به شرکت ایران افق پرداخت نکرده و این موضوع باعث مشکل در پرداخت حقوق به کارگران و رانندگان استیجاری شده است.

بیش بهار تاکید کرد: با توجه به پیگیری ها و از طرفی پیگیری مدیران شرکت ایران افق، کارفرما و نماینده کارگران قرار شد تا ۱۵ تیرماه جاری مشکل پرداختی کارگران و رانندگان استیجاری مرتفع شود.

وی افزود: با توجه به دیدار مدیران شرکت ایران افق و کارفرما با تجمع کنندگان و قول مساعد برای رفع مشکل تا ۱۵ تیرماه جاری این تجمع خاتمه و مشکل حل شده است.

برچسب‌ها ایلام دهلران وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام دهلران وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ایلام دهلران وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی شرکت ایران افق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۱۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با پرداخت های به موقع راه آهن عملکرد مناسبی در آماده به کاری لکوموتیوها داشتیم

تین نیوز

مدیرعامل شرکت البرز نیرو از آماده به کاری تمامی لوکوموتیوهای باری این شرکت از ابتدای شروع سال نو خبر داد و تصریح کرد: تنها مشکل ما نقدینگی است که امیدواریم امسال نیز همچون سال گذشته، با مساعدت مدیرعامل راه آهن این مشکل برطرف شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، قاسم عبدالهی مدیرعامل شرکت البرز نیرو با ابراز رضایت از وضعیت آماده به کاری لوکوموتیوهای باری از ابتدای سال جاری، اظهار کرد: با توجه به پرداخت های ۶ ماهه دوم راه آهن در سال گذشته، خوشبختانه امسال در حوزه باری، شروع خوبی را داشته ایم.

عبدالهی عنوان کرد: امیدواریم که امسال نیز همچون سال گذشته، با توجه به نظر مساعد مدیرعامل راه آهن، شاهد پرداخت های به موقع به مالکان لوکوموتیو باشیم تا مالکان لوکوموتیو نیز بتوانند علاوه بر پرداخت هزینه های تعمیر و نگهداری، همچنین بتوانند با سرمایه گذاری مناسب تعداد لکوموتیوهای خود را افزایش دهند.

وی با بیان اینکه عمده مشکلات مالکان لوکوموتیو مربوط به نقدینگی است، تاکید کرد: با توجه به تحریم ها و افزایش نرخ های ارز، متاسفانه ما در تامین نقدینگی خرید قطعات با مشکل رو به رو هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در واقع قیمت قطعات، متناسب با نرخ ارز افزایش پیدا نمی کنند، بلکه به صورت تصاعدی بالا می روند. به طور مثال، اگر نرخ ارز ۱۰ درصد افزایش پیدا کند، قیمت قطعات بیش از ۲۰ درصد افزایش خواهند یافت.

عبدالهی با اشاره به اینکه شرکت البرز نیرو داری ۵۴ دستگاه لوکوموتیو باری است، تاکید کرد: تعمیرات و نگهداری لکوموتیوهای این شرکت، از سوی شرکت کاوان دیزل موتور که متعلق به شرکت البرز نیرو است انجام می شود و به همین دلیل، مشکلی از نظر تعمیر و نگهداری وجود ندارد و تنها مشکل ما نقدینگی است که امیدواریم امسال نیز همچون سال گذشته، با مساعدت مدیرعامل این مشکل برطرف شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم
  • با پرداخت های به موقع راه آهن عملکرد مناسبی در آماده به کاری لکوموتیوها داشتیم
  • شهرداری توان پرداخت حقوق به کارگران را ندارد؛ مسئولان کمک کنند
  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود
  • تاخیر در پرداخت حقوق کارگران معیشت آن‌ها را دشوارتر کرده است
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بندرعباس
  • تبدیل وضعیت رانندگان استیجاری ایثارگر چه زمانی انجام می‌شود؟
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود