Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشخبرگزاری فارس از کرمانشاه، پرویز توسلی‌زاده رییس کل دادگستری استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای دستور لزوم تعیین تکلیف احکام قصاصی که مدت زیادی از صدور حکم آن‌ها گذشته است مسئولان قضایی استان‌ها اقداماتی از جمله جلوگیری از اجرای حکم ۷۹۳ محکوم به قصاص کرده‌اند که با تلاش مسئولان قضایی برای به صلح و سازش کشاندن پرونده‌های قصاص و جلب رضایت اولیای دم همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از ۸۸۰۰ مورد رأی مجازات جایگزین حبس توسط دستگاه قضایی کرمانشاه صادر شد

وی ادامه داد: از ابتدای تیرماه سال ۱۴۰۰ تاکنون ۷۵ پرونده قصاص به مرکز توسعه حل اختلاف ارجاع داده شده است که از این تعداد ۲۴ پرونده منجر به سازش شده است.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای تیرماه سال ۱۴۰۰ تاکنون تعداد ۸ هزار و ۸۱۸ رای مجازات جایگزین حبس صادر شده است که ۱۲۰ مورد الزام به خدمات عمومی رایگان است.

وی گفت: در استان کرمانشاه از ابتدای تیرماه ۱۴۰۰ تاکنون ۱۲ هزارو ۴۵۲ مورد بازدید از زندان ها توسط مسئولان قضایی انجام شده است که از این تعداد ۹هزار و ۵۷۱ مورد بصورت الکترونیکی بوده است.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس رییس کل دادگستری استان کرمانشاه قصاص سازش بازدید زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۱۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور طی نامه شماره ۲۹۷۲ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ توسط رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور ابلاغ شد.

براساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، بالاترین مرجع تصمیم گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قاضی تبریزی از برترین‌های کشور در صدور حکم مجازات جایگزین حبس
  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • «نقض حکم اعدام» بابک زنجانی اعلام رسمی شد / مجازات جایگزین او چیست؟
  • نقض حکم اعدام بابک زنجانی اعلام رسمی شد / مجازات جایگزین او چیست؟
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون
  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روز‌های پاک از ابتدای سال
  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روزهای پاک از ابتدای سال
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور