Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

نماینده مردم زابل با اشاره به متن گزارش کمیسیون عمران در خصوص سانحه ریلی قطار مسافری مشهد - یزد تاکید کرد: اگر جای وزیر راه بودم ابتدا خودم استعفا می‌دادم و یا مسئولین مربوطه را برکنار می‌کردم.

حبیب الله دهمرده در جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در خصوص سانحه ریلی قطار مسافری مشهد - یزد در اظهاراتی به متن این گزارش اشاره و با بیان اینکه «چنین شیوه‌های مدیریتی برای نظام جمهوری اسلامی ایران وهن ایجاد می‌کند و قابل قبول نیست»، اظهار کرد: متاسفانه در بررسی این حادثه شاهد بی نظمی‌های بسیاری در حوزه مدیریتی هستیم و کسی هم پاسخگو نیست، چرا یک بیل مکانیکی در مسیر رها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مسئولان باید پاسخ دهند آیا جان آدم‌ها بی ارزش است؟ اگر جای وزیر راه بودم ابتدا خودم استعفا می‌دادم و یا مسئولین مربوطه را برکنار می‌کردم؛ باید خون بها مشخص شود، زیرا افراد مسئول در این حوزه مجرم هستند.

این نماینده مجلس گفت: متاسفانه مشاهده می‌شود مسئولیت مهم حوزه ریلی به عنصری به نام صالحی سپرده شده که تجربه‌ای ندارد لذا باعث بروز چنین حوادثی می‌شود و خانواده‌ها داغدار شده، وهن برای نظام رخ داده و دنیا شیوه مدیریتی مان را به تمسخر گرفته است.

دهمرده خاطر نشان کرد: آقای وزیر باید برای کاهش آلام مردم پیش قدم می‌شد و استعفا می‌داد، همچنین اگر جای آقای صالحی بودم شهامت می‌داشتم و چنین مسئولیتی را از ابتدا قبول نمی‌کردم.

این نماینده مجلس در پایان خواستار اعمال اشد مجازات برای مسئولان این حادثه شد و گفت: اعمال اشد مجازات در این خصوص نوعی پیشگیری محسوب می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزیر راه نمایندگان مجلس سانحه ریلی اگر جای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۱۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است

 مشاور مطبوعاتی منوچهر متکی ادعای تماس نماینده مردم نجف‌آباد با او برای ریاست مجلس را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، احسان محمدحسینی مشاور مطبوعاتی منوچهر متکی منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهارات جناب آقای ابوترابی نماینده نجف آباد در یکی از خبرگزاری‌ها را تکذیب کرد و گفت: جناب آقای متکی هیچگونه تماس تلفنی با ایشان نداشته است.

 منوچهر متکی در گفت‌وگو با رسانه‌ها در خصوص نظرش در مورد نامزدی برای ریاست مجلس دوازدهم اعلام داشت که در تاریخ ۷ خرداد در این زمینه اظهارنظر خواهد کرد.

پیش از این ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که محمدباقر قالیباف، منوچهر متکی، علی نیکزاد و مجتبی ذوالنور در تماس با وی گفته‌اند که خود را برای ریاست مجلس آماده می‌کنند. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: منوچهر متکی نشان عالی امپراتور ژاپن را دریافت کرد متکی: فتنه گران پشه‌ای بیشتر نبودند

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس دانشگاه کلمبیا خواست استعفا دهد
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است