Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@18:22:56 GMT

تکذیب شایعه توافق جانی دپ با دیزنی

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۱۳۳۲

تکذیب شایعه توافق جانی دپ با دیزنی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از نیویورک پست، سخنگوی جانی دپ اعلام کرد این بازیگر در حال مذاکره با دیزنی برای ایفای مجدد نقش کاپیتان جک اسپارو نیست.

این تکذیبیه پس از آن منتشر شد که یک سایت استرالیایی ادعا کرد دپ ۵۹ ساله در حال بستن قراردادی ۳۰۱ میلیون دلاری با دیزنی برای حضور در ششمین فیلم «دزدان دریایی کاراییب» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه این خبر را به منبعی در داخل بدنه سینما نسبت داده بود.

تیم حقوقی دپ در دادگاه وی در برابر همسر سابقش استدلال کرده بود که مقاله افتراآمیز امبر هرد در واشینگتن پست در سال ۲۰۱۸ موجب شد تا جانی دپ از این مجموعه فیلم‌ها کنار گذاشته شود.

دپ در جلسات دادگاه گفت احساس می‌کند دیزنی به او خیانت کرده و در پاسخ به سوال وکیل هرد که پرسید اگر دیزنی با پیشنهاد ۳۰۰ میلیون دلاری به سراغ شما بیاید، هیچ چیز روی این زمین شما را وادار نمی‌کند که برگردید؟ پاسخ داد که درست است دیگر به این مجموعه فیلم بازنمی‌گردد.

در بخشی از گزارش سایت استرالیایی آمده دیزنی به اصلاح رابطه‌اش با جانی دپ بسیار علاقه‌مند است و آن‌ها پیش از دادگاه با دپ تماس گرفته و پرسیده بودند آیا به بازگشت برای دو فیلم «دزدان دریایی» دیگر علاقه دارد یا خیر؟

در این مطلب ذکر شده بود که پیش‌نویس فیلمی با حضور جک اسپارو نوشته شده و دیزنی بسیار امیدوار است جانی آن‌ها را ببخشد و به نقش نمادینش بازگردد.

این در حالی است که نتیجه دادگاه در نهایت به نفع دپ بود و امبر هرد به دلیل دروغ‌پراکنی علیه همسر سابقش به پرداخت غرامت ۱۵ میلیون دلاری و دپ به جریمه ۲ میلیون دلاری محکوم شد.

انتهای پیام/

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جانی دپ والت دیزنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۱۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو

تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا با خرید لیونل مسی در ابتدای فصل جاری توانست خود را به صدر اخبار و توجهات فوتبال جهان برساند.

این باشگاه که مالکیتش را دیوید بکهام ستاره سابق تیم ملی انگلیس برعهده دارد با جذب ستاره‌های دیگری، چون لوییز سوارز و سرژیو بوسکتس به یکی از مدعیان لیگ آمریکا تبدیل شد.

اما به نظر می‌رسد ماجراجویی‌های صورتی پوشان اینتر میامی به اینجا ختم نمی‌شود و یک خبرنگار معتبر عربستانی به نام «عبدالعزیز العصیمی» مدعی شده است که این باشگاه مذاکراتی با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان انجام داده است و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

در صورتی که این اتفاق رقم بخورد این ۲ ستاره فوتبال جهان برای نخستین بار در یک تیم بازی خواهند کرد که می‌تواند جذابیت بسیار زیادی برای هواداران آن‌ها داشته باشد.

دیگر خبرها

  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • وقوع سیل در افغانستان تلفات جانی برجای گذاشت
  • تکذیب یک شایعه تبلیغاتی؛ باشگاه هوادار به فروش نرفته است
  • تالاب حله جانی تازه گرفت
  • براثر بارش‌های چند روز گذشته تالاب حله شهرستان بوشهر جانی تازه گرفت.
  • شایعه تازه و عجیبی که درباره امیر تتلو
  • شایعه فوق‌العاده جنجالی درباره پدرِ مهران غفوریان!
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی