Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@14:10:23 GMT

ایمن‌سازی مدارس فرسوده پایتخت ضروری است

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۱۳۳۷

ایمن‌سازی مدارس فرسوده پایتخت ضروری است

به گزارش قدس آنلاین، سید جلال ملکی اظهارداشت: تعطیلات مدارس فرصت مناسبی است تا نسبت به ایمن‌سازی مدارس اهتمام ویژه انجام شود.

وی افزود: گرچه در سال‌های اخیر، مخاطرات بدی در مدارس شهر تهران نداشتیم اما ضروری است که قبل از وقوع هر اتفاق ناگوار جلوی آن گرفته شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: آتش نشانان در زمان فعالیت مدارس، دوره‌های آموزشی متعددی درباره ارتقای سطح ایمنی معلمان و دانش آموزان انجام داده و در زمان تعطیلی مدارس نیز این امکان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی با بیان اینکه تعدادی قابل توجهی از مدارس نیز فرسوده و نیاز به بازسازی دارد گفت: سازمان آتش نشانی آمادگی دارد نسبت به شناسایی این مدارس اقدام کند و در این زمینه نیز آماده همکاری با وزارت آموزش و پرورش است.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، طرح تهیه شناسنامه ایمنی مدارس یکی دیگر از اقداماتی است که سازمان آتش نشانی آماده همکاری با آموزش و پرورش است.

وی خاطرنشان کرد: بازدیدهای ایمنی آتش‌نشانان در مدارس طبق برنامه و در برخی مواقع نیز به درخواست مدارس انجام می‌شود و  ظرفیت مناسبی برای کلانشهر تهران در زمینه ایمن‌سازی مدارس است.

منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سخنگوی سازمان آتش نشانی مدارس فرسوده سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۱۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ، معاون سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از نجات یک جوان ٣٣ ساله که پس از سقوط در لبه یک پرتگاه در ارتفاعات کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان دچارحادثه شده بود خبرداد.

جمشید حسین‌خانی گفت: پس از اعلام سقوط فردی از ارتفاعات کوه‌های صاحب‌الزمان (عج) به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی آتش نشانی کرمان، بلافاصله گروه امداد کوهستان سازمان آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در ادامه، با همکاری نیروهای جمعیت هلال‌احمر شهرستان کرمان و عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه، عملیات انتقال و نجات مصدوم به‌صورت تخصصی آغاز شد.

حسینخانی، تصریح کرد: تیم تخصصی امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی از ارتفاع، در کمترین زمان به محل سقوط فرد حادثه‌دیده که در لبه یک پرتگاه به ارتفاع ٣٠ متر بود رسیدند و پس از تثبیت، فرد حادثه‌دیده را به صورت تخصصی به پایین کوه و محل استقرار آمبولانس منتقل کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

وی، با بیان اینکه شهروندان هنگام رفتن به کوه تجهیزات و کفش مناسب به‌همراه داشته باشند افزود: باید با برنامه قبلی و با رعایت نکات ایمنی در کوه، به پیمایش و حرکت اقدام کنند و با برنامه‌ریزی دقیق در زمان‌بندی، از هرگونه اقدامی که احتمال بروز حادثه و ریسک دارد پرهیز شود.

دیگر خبرها

  • ساختمان بستنی پاک، انبار خانه کارگر و بیمارستان بوعلی؛ پلاسکوهای آتی شهر تهران
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان
  • تصاویری از بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه/ مسیر دسترسی به آبشار مسدود شد
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود