Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسئول دفتر همایش‌های جامعه ایمانی مشعر در جمع خبرنگاران گفت: پانزدهمین همایش مدیران هیأت‌های محوری و برگزیده کشور با شعار «ونصرتی لکم معدة» با حضور جامعه هیأت‌های حسینی جهبه نصرت ولی عصر (عج) با موضوع امید آفرینی در بین مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان، پنجشنبه و جمعه ۹ و ۱۰ تیر ماه در قم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دفتر همایش‌های جامعه ایمانی مشعر افزود: جهاد تبیین و ایجاد جبهه نصرت ولی‌عصر (عج)، میدان‌دادن به مردم جهت کنش اجتماعی جمعی و مسئولیت‌پذیری، توجه ویژه به نسل کودک و نوجوان با در نظر گرفتن ظرفیت‌ها و فرصت‌های پیش‌آمده محورهای همایش مدیران هیأت‌های محوری و برگزیده کشور است.

وی در خصوص مهمانان و سخنرانان این همایش دو روزه گفت: حجت‌الاسلام سعیدی آریا، حجت‌الاسلام محمدحسین راجی، حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری، حجت‌الاسلام مرتضی وافی، سردار عزیز جعفری، حاج حسین یکتا، حاج عباس حیدرزاده، سیداحمد عبودتیان، محمدحسین کشکولی و بهروز شعیبی مهمانان و سخنرانان پانزدهمین همایش مدیران هیأت‌های محوری و برگزیده کشور هستند.

وی با تاکید بر اینکه عموم مخاطبان حوزه هیأت می‌توانند از بستر رسانه همراه با پانزدهمین همایش مدیران هیأت‌های محوری و برگزیده کشور باشند، گفت: محتوای این همایش به صورت اخبار، گزارش تصویری، صوت و کلیپ در وبگاه www.1542.org؛ کانال ایتا به نشانی eitaa.com/www1542org و صفحه اینستاگرام به نشانی instagram.com/1542org برای علاقه مندان قابل استفاده است.

کد خبر 5525697 فاطمه علی آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: اینستاگرام قم بهروز شعیبی عباس حیدرزاده حسین یکتا جامعه ایمانی مشعر هیات مذهبی قرآن کریم قرآن حوزه علمیه فعالیت های قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی انقلاب اسلامی ایران ایران معرفی کتاب آیت الله خامنه ای فلسفه امام خمینی کتاب تهران جمهوری اسلامی ایران همایش مدیران هیأت های محوری و برگزیده کشور حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۱۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در بازدید از کارخانه ماشین سازی خرم آباد و در نشست صمیمی مدیران عضو شورای هماهنگی تشکلات کارگری و کارفرمایی و جامعه کار و تولید بر بررسی و رفع موانع تولید در استان تأکیدکرد.

وی با بیان اینکه جامعه کارگری در کنار کارفرما و سرمایه گذار باید همدل باشند، افزود: مسئولان باید در مسیر تولید قدم بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های دولتی موظفند از تولید و اشتغال حمایت کنند، گفت: امروز جنگ ما جنگ اقتصادی است و دشمن برنامه ریزی کرده است که در تقابل با بخش اقتصادی کشورمان باشد، بنابراین همه باید برای کاهش مشکلات تولید در استان تلاش کنیم.

 حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه حرکت نظام اسلامی حرکت امیدآفرین و رو به جلو است، افزود: جامعه کارگری به دلیل تعطیلی بسیاری از کارخانه‌ها آسیب‌های زیادی دیده است که جلسات رفع موانع تولید باید برای استان و کاهش بیکاری خروجی داشته باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • اختصاص یک میلیارد تومان پژوهانه به استادان برگزیده کشوری
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • توجه به معلم «سرمایه‌گذاری برای کشور» است/ آموزش و پرورش، مسئله اول کشور
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند