Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، شایعات طرح شده در مورد امنیت سامانه یکپارچه خودرو را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، «امید قالیباف»‌  افزود: در حال حاضر تصدی گری وزارت صمت در واگذاری خودرو در دستور کار نیست و مرحله دوم تخصیص خودرو مشابه مرحله نخست از طریق سامانه ای که مورد استفاده قرار می‌گیرد انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن گلایه از رسانه ای شدن مکاتبات کارشناسی و مرسوم وزارت صمت، تاکید کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت با دقت، سلامت و شفافیت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو را زیر نظر دارد و نامه منتشر شده این دغدغه را ثابت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

لغو قرعه کشی خودرو از طریق سامانه یکپارچه خودرو

مشاور رسانه ای وزیر صمت ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت دیدگاه های پیشنهادی و مشورتی در خصوص بهبود کیفیت سامانه را با دقت بررسی می‌کند و در صورت لزوم جهت اجرا به پیمانکار ارائه می‌دهد.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان‌کرد: نه بحث حذف سامانه یکپارچه مطرح است و نه ابهامی در قرعه کشی نوبت نخست وجود دارد، بلکه هدف اول ما بهبود کیفیت خدمت به مردم عزیز است.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت وزارت صمت قرعه کشی خودرو لغو قرعه کشی خودرو سامانه فروش خودرو ثبت نام خودرو خودرو خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت سامانه یکپارچه معدن و تجارت وزارت صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۱۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران

سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان امروز با هدف تسهیل تجارت و ترانزیت به استان سیستان و بلوچستان در ایران سفر کرد.

به گزارش ایسنا، نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان، امروز -چهارشنبه- در رأس یک هیات بزرگ اقتصادی و تجاری وارد استان سیستان و بلوچستان ایران شد.

شرکت در نشست «امکان‌سنجی و تسهیل روند همکاری‌های اقتصادی میان دو کشور» و رایزنی درباره توسعه روابط تجاری و ترانزیتی بین ایران و افغانستان با محوریت سیستان از اهداف این سفر است.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • سفر سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران
  • قطع سهمیه خودرویی «مادران» و «فرسوده‌ها»؟
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول
  • دلیل اعتراض طلافروشان چیست؟
  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد
  • علت اعتراض طلافروشان چیست؟
  • ماجرای اعتراض طلافروشان چیست؟
  • رای شورای رقابت درباره تغییر خودروی ثبت نامی در سامانه یکپارچه
  • نابسامانی در ثبت نام اینترنتی تایر و کمبود تایر سواری رینگ ۱۳ و ۱۴
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است