Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@00:27:11 GMT

تشریح کشفیات پلیس فارس در خردادماه امسال

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۱۸۸۴

تشریح کشفیات پلیس فارس در خردادماه امسال

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی استان فارس با تشریح اقدامات انجام شده از سوی این فرماندهی، گزارش کشفیات پلیس طی یک ماهه خرداد امسال در رابطه با موادمخدر، سرقت، سلاح غیرمجاز و کلاهبرداری را ارائه داد.

سردار رهام بخش حبیبی سه‌شنبه ۷ تیر در یک کنفرانس خبری گفت: یکی از موضوعات اذیت کننده مردم این بود که گروهی تحت پوشش مامور اقدام به سرقت از منازل می‌کردند که سرقت مهم انجام شده در ۱۶ خرداد در ۳۰ خرداد کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: سارقان با شگردهای دیلم زنی، قاپ زنی و غیرهدر استان‌های مختلف از جمله فارس و تهران اقدام به سرقت کردند.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به دستگیری 30 سارق و انهدام ۷ باند سرقت، از اعتراف سارقان دستگیر شده به ۱۳۷ فقره سرقت به ارزش 307 میلیارد ریال خبر داد و گفت: سه فقره از سرقت‌ها در لباس مامور بوده که طی آن سارقان ۲۰۰ میلیارد ریال سرقت کرده بودند که به صاحبان مال بازگردانده شده است.

حبیبی همچنین از ساماندهی ۱۳۹ معتاد طی یک ماه اخیر در فارس خبر داد و با یادآوری اینکه طی این مدت ۲ تن مواد مخدر کشف و ۲۰۰ نفر دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱ تن مواد مخدر در فارس کشف شده و ۳149 نفر در این ارتباط دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی فارس از کشف و توقیف ۲۸۷ خودرو کالای قاچاق خبر داد و گفت: ارزش این کالا ۷۹ میلیارد تومان بوده است. در حوزه کشف قاچاق کالا نیز ۴۱ درصد افزایش داشتیم.

حبیبی با بیان اینکه در خرداد 15 نفر از اراذل و اوباش در فارس دستگیر شده‌اند، از کشف ۱۸۸ قبضه سلاح شکاری و جنگی در فارس طی یکماه اخیر در استان خبر داد و گفت: وجود سلاح در منزل تنها خطر و آسیب به همراه دارد.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۰ درصد کاهش کشفیات مواد مخدر داشتیم.

حبیبی با اشاره به کشفیات فضای مجازی نیز اعلام کرد: در این ارتباط شخصی که با استفاده از فضای مجازی از 600 نفر وجوهی را بابت فروش گوشی تلفن دریافت و از ارسال گوشی امتناع کرده بود دستگیر شد. همچنین فردی که 500 میلیون تومان از طریق فروش گوشی تلفن کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شده است.

او با بیان اینکه گفت: تعدادی از فعالان صنفی نیز اقدام به فروش کالاهای آسیب زننده کرده بودند، به طور مثال ۲۷ تیغه قمه، پنجه بوکس و ...، این افراد نیز شناسایی شده و محل کسب آنان نیز پلمب شده است.

فرمانده نیروی انتظامی فارس با بیان اینکه این استان در کشفیات جرم رتبه برتر شد، گفت: به هر چیزی که در فضای مجازی قیمت آن غیرمتعارف است مردم شک و در تمام خریدها و معاملات حانب احتیاط را رعایت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سردار حبیبی فرمانده انتظامی فارس سایت دیوار سرقت در پوشش مامور سلاح غیرمجاز فرمانده انتظامی دستگیر شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حجت‌الله احمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کد خبر 6092122

دیگر خبرها

  • برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند