Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی گفت: پذیرش دانشجوی کارشناسی برای نیمسال اول سال جاری شروع شده است.

عبدالله زاده امروز ۷ تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات یکی از مراکز دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان غربی برگزار شد، افزود: پذیرش دانشجوی کارشناسی برای نیمسال اول سال جاری شروع شده و تا ۱۰تیر ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه یکی از معضلات کشور اشتغال است، تصریح کرد: سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار نیازمند نیروی انسانی دارای مهارت است و دانشگاه علمی _ کاربردی در این عرصه مهارت آموزی ورود اساسی کرده است. 

عبدالله زاده با تاکید به اینکه رشته های ارایه شده در دانشگاه علمی _ کاربردی در ۲ مقطع کاردانی و کارشناسی است، خاطر نشان کرد: با توجه به نزول دانشجو در رشته های فنی و مهندسی در این دانشگاه هم شاهد کاهش دانشجو هستیم.

رئیس دانشگاه جامع علمی _ کاربردی آذربایجان غربی با تاکید به اینکه ۱۵مرکز این دانشگاه در استان فعالند، اظهار کرد: در حال حاضر ۴هزار دانشجو در مراکز دانشگاه انتخاب واحد کرده اند که ۴۰درصد دانشجوی کارشناسی و ۶۰درصد کاردانی هستند.

وی یاد آور شد: تعداد ۱۳۰رشته کاردانی و ۸۰رشته کارشناسی نیز توسط ۱۰۰۰مدرس در مراکز استان تدریس می‌شود. 

رئیس دانشگاه جامع علمی _ کاربردی آذربایجان غربی افزود: در حال بررسی و رایزنی در تهران هستیم تا مراکز منحل شده دانشگاه جامع علمی کاربردی به شیوه جدید احیا شوند.

عبدالله زاده تصریح کرد: در حال مکان یابی برای ایجاد خانه خلاق با هدف فعالیت فرهنگی ، هنری و رسانه ای در استان هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دانشگاه جامع علمی و کاربردی کاربردی آذربایجان غربی دانشگاه جامع علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۲۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی

سجاد چهرگانی معاون آموزشی دانشگاه ارومیه و نماینده سازمان سنجش در آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با سراسر کشور نخستین مرحله آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در روز‌های پنجشنبه ۶ و جمعه هفتم اردیبهشت ماه با شرکت ۵۲ هزار نفر داوطلب در استان آذربایجان غربی، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این آزمون سراسری ۶۰ درصد از شرکت‌کنندگان از خانم‌ها هستند، افزود: در اولین مرحله از کنکور سراسری در آذربایجان غربی، ۲۵ هزارو ۷۰۰ نفر در رشته علوم تجربی، ۱۹ هزار نفر در رشته علوم انسانی، ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در رشته علوم ریاضی و در رشته‌های هنر و زبان نیز در مجموع ۵۲ هزار و ۵۰۰ نفر داوطلب به رقابت می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • رییس دانشگاه شاهد : باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهیم/ سال گذشته ۵۰ دانشجو از کشورهای مقاومت را بورسیه کردیم
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی