Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@11:00:20 GMT

بیم صهیونیست‌ها از توان سایبری ایران

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۲۰۲۹

بیم صهیونیست‌ها از توان سایبری ایران

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نشست سالانه "هفته سایبری" این رژیم به تلاش برای ایجاد بازدارندگی سایبری به ویژه در قبال ایران تاکید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه صهیونیستی اورشلیم پست، نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نشست سالانه هفته سایبری اسراییل در دانشگاه تل‌آویو در اظهاراتی ضد ایرانی مطرح کرد، «همان طور که بازدارندگی هسته‌ای داریم، بازدارندگی سایبری هم خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویکرد من به طور کلی و به ویژه در قبال ایران این است و ما نمی‌خواهیم در تهران ایجاد ناامنی کنیم، این هیچ وقت سیاست ما نبوده است اما سیاست ما این است که اگر با اسراییل در بیفتید، بهای آن را می‌پردازید.»

بنت در ادامه گفت: دیگر نمی‌توان به طور غیرمستقیم و از طریق نیروهای نیابتی به اسراییل ضربه زد و فکر کرد که می‌توان در امان بود. اگر شما یک زورگو هستید که دیگران را [به سراغمان] می‌فرستید، ما تلاش خواهیم کرد به شما ضربه بزنیم.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: هر کسی که به ما در فضای سایبری حمله کند، متقابل به آن حمله می‌کنیم. در این زمینه سستی نخواهیم کرد.

علاوه بر این، گابی پورتنوی، رییس اداره ملی سایبری اسراییل نیز که در این نشست سخنرانی می‌کرد، گفت که ایران به همراه حزب‌الله لبنان و حماس تبدیل به رقیب اصلی ما در فضای سایبری شده است.

او گفت: ما آن‌ها را می‌بینیم، با چگونگی کارشان آشنایی داریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نفتالی بنت اسراييل امنیت سایبری رژيم صهيونيستي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۲۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داد که خودروی حاییم بیتون وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی واژگون شده و پدر او در این حادثه به شدت آسیب دیده است.

روز جمعه نیز خودرو ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در شهر رمله واژگون شد و او برای مداوا به بیمارستان هداسا عین کارم در قدس انتقال داده شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی استخوان دنده بن گویر در این سانحه شکسته است و او باید یک شب دیگر در بیمارستان بستری بماند.

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی
  • دانشگاهیان سراسر کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه
  • خودرو یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد
  • مقام حزب‌الله: ایران بازدارندگی ساختگی اسرائیل را نابود کرد
  • ایران در عملیات «وعده صادق» سیلی دردناکی به اسراییل زد
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • فقط ۱۰ درصد توان نظامی «وعده صادق» عملیاتی شد
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • ابرازنگرانی از سرکوب دانشجویان آمریکایی معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها