Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر سه شنبه در نشست تخصصی فعالان اجتماعی و خیران فعال در عرصه مبارزه با مواد مخدر استان سمنان به میزبانی اتاق بازرگانی سمنان بیان کرد: زمینه اشتغال در استان سمنان به عنوان یک استان صنعتی فراهم است و این ظرفیت مطلوب برای بکارگیری معتادان بهبود یافته در راستای توانمندسازی آنان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استفاده از ظرفیت تمامی بخش‌ها به خصوص ظرفیت مشارکت آحاد جامعه و مردم به عنوان یک اقدام اجتماعی در بحث مبارزه با مواد مخدر، امری حائز اهمیت و راهکاری مؤثر است.

استاندار سمنان گفت: دشمن در تهاجم فرهنگی، بدون مرز، با فریب و دسیسه، اندیشه، ارزش‌ها، خانواده‌ها و مغزهای جوانان ما را هدف قرار می‌دهد که ما نیز لازم است در راه مقابله با مواد مخدر و تهاجم فرهنگی، همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی این مهم را جهاد اکبر نامیدند، به صورت ویژه گام برداریم.

هاشمی با بیان اینکه ابتلاء به اعتیاد امری است که به صورت تدریجی اتفاق می‌افتد و می‌طلبد تا خانواده‌ها در این خصوص بیشتر مراقبت از فرزندان را مَد نظر داشته باشند، تاکید کرد: در بحث مقابله با مواد مخدر و بکارگیری راهکار مؤثر در این حوزه، اقدامات باید در راستای پیشگیری و کاهش تقاضا برنامه‌ریزی و عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه احساس مسئولیت نسبت به امر مبارزه با مواد مخدر توسط مردم باید در راستای نظارت و مراقبت از فرزندان و ایمن سازی خانواده، فرهنگ سازی، نهادینه و تقویت شود، گفت: ما باید ظرفیت استان بخصوص سمن‌ها، خیّران و کارآفرینان را برای مقوله‌های پیش بینی، پیشگیری و سپس درمان، در بحث مبارزه با مواد مخدر به کار گیریم.

استاندار سمنان بیان کرد: در حوزه جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر نیز در سطح استان تاکنون اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته که این روند ادامه خواهد داشت.

کد خبر 5525797

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمد رضا هاشمی اعتیاد استانداری سمنان بوشهر خطبه های نماز جمعه شیراز اردبیل مواد مخدر سنندج قوه قضاییه مشهد خراسان رضوی ایلام ویروس کرونا گرد و غبار هفته قوه قضاییه مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۲۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!

اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا به دنبال طبقه‌بندی «ماری جوانا» است تا این ماده مخدر را در لیست مواد مخدر کم‌خطر قرار دهد، این اقدام می‌تواند یک تغییر تاریخی در سیاست‌های این کشور برای استفاده از مواد مخدر باشد.

دریافت 31 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: علی خلیلی طهرانی

دیگر خبرها

  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند