Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@19:36:45 GMT

شاید لواندوفسکی بزرگترین ناکامی بارسلونا بشود

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۲۱۷۰

شاید لواندوفسکی بزرگترین ناکامی بارسلونا بشود

به گزارش "ورزش سه"، بارسا در سال‌های اخیر با مشکلات بسیاری روبرو بوده اما این بازار نقل و انتقالات امتحانی برای این باشگاه است تا جذابیتش برای بازیکنان را امتحان کند. 
باید دید که آنها تا چه حد توانایی متقاعد کردن بازیکنان برای پیوستن به این تیم را دارند، هرچند که شاید از نظر مالی قدرت و توان قابل توجهی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
همه چیز در حال حاضر به سابقه درخشان این باشگاه و البته پروژه آینده آنها بستگی دارد و خوان لاپورتا و مدیرانش باید در جذب بازیکنان با تکیه بر این موارد عملکرد درخشانی داشته باشند. 
تابستان تا این جای کار پر از اتفاقات هیجان انگیز و احساسی برای هواداران بارسلونا بود که نقش اول آن را روبرت لواندوفسکی برعهده داشته است. این بازیکن لهستانی به وضوح گفته که دوست دارد تیمش را تغییر دهد و به بارسلونا ملحق شود اما بایرن مونیخ نیز اعلام کرده که اجازه انجام این انتقال را نخواهد داد. 
بسیاری از هواداران با توجه به خاطراتی که دارند آمادگی عملی نشدن این انتقال را دارند، این که لواندوفسکی در مونیخ بماند و بارسا یک مهاجم نه چندان تراز اول لحظه آخری به خدمت بگیرد. 

هرچقدر هم که آلِمانی و کرویف مدیران خوبی باشند، توانایی معجزه کردن ندارند و شرایط مالی این باشگاه به سختی این کار دامن زده است. 
پیش از این نیز بارها پیش آمده که بازیکنان جذابی خواهان پیوستن به بارسا بودند اما این باشگاه با وجود این علاقه در جذب آنها موفق عمل نکرده و همین باعث شده که بسیاری از هواداران با چشم تردید به این انتقال نگاه کنند. 
پیش از این بارسا ضربات بسیاری را در پنجره نقل و انتقالاتی خورده و پاری سن ژرمن یکی از دلایل اصلی و بزرگ این ضربات بوده است. تنها ضربه آنها به این تیم جذب نیمار نبود، اتفاقی که بارسا هرگز نتوانست آن را هضم کند، بلکه بازیکنانی بود که اجازه جذب آنها به بارسا داده نشد. 
مارکینیوش، داوید لوییز، وراتی، دی‌ماریا، رابیو و حتی بازگشت نیمار که در آستانه عملی شدن بود اما در نهایت به سرانجام نرسید. این بازیکن برزیلی به شکلی دیوانه‌وار خواهان بازگشت بود اما دو طرف برای انجام این انتقال به توافق نرسیدند. 
دلی‌لیخت دیگر بازیکنی است که از چنگ بارسا سر خورد. با توجه به عملکرد نه چندان درخشان او در یوونتوس و نمایش قابل قبول رونالدو آرائوخو، این شکست چندان دردناک نبود اما ناکامی این باشگاه در جذب این مدافع جذاب در آن زمان ضربه زیادی به آنها زد. 
رویای مدیران بارسا این بود که دی‌لیخت و فرانکی دی‌یونگ را به صورت همزمان به نوکمپ بیاورند اما در نهایت مجبور شدند به جذب این هافبک هلندی اکتفا کنند که البته به خودی خود خرید بزرگ و مهمی بود. 
نام‌های بسیاری برای تقویت خط حمله بارسا در چند سال اخیر مطرح شده است. شاید بدترین اتفاق ممکن برای آنها تلاشی بود که برای جذب رودریگو مورنو انجام دادند و تا لحظه آخر نیز ادامه داشت اما به نتیجه نرسید و در نهایت لوک دی‌یونگ به این تیم ملحق شد. 
آنها همچنین علاقه زیادی به لائوتارو مارتینز داشتند و او نیز تمدید قراردادش را به تعویق انداخت اما بارسا هرگز به صورت جدی برای جذب این بازیکن آرژانتینی اقدام نکرد. 
با وجود تمامی این اتفاقات، فکر کردن به این که لواندوفسکی هم جز همین روایات قرار خواهد گرفت اجتناب ناپذیر است. روایت این بازیکن تمام جزییات لازم برای تبدیل شدن به یک ناکامی دیگر را دارد: او بازیکن بزرگی است، بارسلونا هفته‌هاست که به دنبال اوست و بایرن حاضر نیست او را به فروش برساند... باید دید شرایط چطور پیش خواهد رفت.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رابرت لواندوفسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۲۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد

به گزارش "ورزش سه"، اریک گارسیا یکی از چهره‌های اصلی بازی شنبه شب بین خیرونا و بارسلونا خواهد بود که در آن احتمالا سرنوشت نایب قهرمان لالیگا تا حد زیادی مشخص خواهد شد.

مدافع میانی در این فصل به‌صورت قرضی از باشگاه بارسلونا در خیرونا بازی می‌کند و به یکی از مهره‌های کلیدی تیم میچل تبدیل شده، کمک کرده تا خیرونا برای اولین‌بار در تاریخ خود در آستانه رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا باشد.

اریک تابستان گذشته از بارسا به خیرونا قرض داده شد و در این تیم توانسته اعتماد به نفس از دست رفته را دوباره پیدا کند. او دیروز در مصاحبه با اسپورت گفت که در پایان فصل به بارسا بر می گردد.

امروز ژاوی نیز حرف اریک را تایید کرد و گفت او فصل بعد در بارسا جایگاه خوبی خواهد داشت. ژاوی همچنین گفت که دلیل جدایی اریک ورزشی نبود: «اریک فصل بعد بازیکن بارسلوناست و جایگاه بهتری نیز در تیم خواهد داشت. او به دلیل مشکل باشگاه در قضیه بازی جوانمردانه مالی از تیم رفت. من هرگز نمی خواستم اریک از بارسلونا برود ولی شرایط ایجاب می کرد.»

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • گل روبرت لواندوفسکی به ژیرونا از روی نقطه پنالتی (ژیرونا 1-2 بارسلونا)
  • لواندوفسکی در بارسلونا ماندنی شد
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد
  • توافق دوطرفه: ماشین گلزنی بارسا جدا نمی‌شود
  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • ژاوی، لواندوفسکی را برای فروش گذاشت!
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!