Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی عباسی در واکنش به گزارش مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در خصوص اقدامات سازمان گفت: در محله نفرآباد قیمت‌های غرفه ۲۰ تا ۳۰ درصد از میوه فروشی بیشتر و کیفیت آن نیز پایین‌تر بود.

به گزارش ایسنا، مهدی عباسی در هفتاد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پس از ارایه گزارش مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران طی پرسشی از آقای فصاحت خواستار شد که با توجه به دسته بندی فعالیت میادین و بازارها و غرفه‌ها، بگویند که چه تعداد بازار یا غرفه در این دوره راه اندازی شده و از کدام دسته بوده است و الان در چه وضعیتی هستند؟

وی ادامه داد:  برای نمونه غرفه‌ای در محله نفرآباد تاسیس شده بود یا در برخی ایستگاه های مترو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. که بیشتر به غرفه می‌ماند تا میدان بازار.

عباسی تاکید کرد: موضوع دیگری که باید به آن بپردازیم بحث قیمت گذاری در بازارهای تحت نظارت شهرداری است چرا که در همان محله نفرآباد قیمت های غرفه ۲۰ الی ۳۰ درصد از میوه فروشی بیشتر و کیفیت آن نیز پایین تر بود.

در بخش دیگری از این جلسه جعفر تشکری‌هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران نیز با اشاره به هزینه گزاف جابجایی ضایعات میوه و تره بار گفت: سازمان میادین چه برنامه ای برای جابجایی ضایعات میوه و تره بار از زمین تا میادین و از منزل مردم تا محل دفن زباله دارد؟

وی با بیان اینکه میادین میوه و تره‌بار فضاهایی هستند که مردم از گرانی به آن پناه می‌آوردند، گفت: ما ضایعات را از زمین تا میادین و از خانه‌های مردم تا محل دفن زباله، با هزینه گزاف جابه‌جا می کنیم و درخواست من این است که مدیرعامل سازمان توضیحاتی ارائه دهد که چه برنامه‌ای برای مدیریت این موضوع دارد. ایستگاه‌های مترو شاید محل مناسبی برای عرضه محصولات نباشند. البته با این وجود عرضه محصولات در این ایستگاه‌ها مطرح، اما عملیاتی نشد و تقاضا داریم در این زمینه توضیح داده شود.

تشکری هاشمی ادامه داد: اگر بتوانیم فروشگاه‌های برخط را راه‌اندازی کنیم می توانیم خدمات بهتری ارائه دهیم و مشاغل جدید ایجاد کنیم. در عین حال می‌توانیم سرمایه‌های شهر را به سمت بهره وری بالاتر هدایت کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران سازمان ميادين ميوه و تره بار میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۲۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز مرغ روزانه کشور کمتر از ۷ هزار تن است

مهدی یوسف خانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از ثبات قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۵۲ هزار تومان و مرغ گرم در خرده فروشی حداکثر ۸۰ هزار تومان است که بر این اساس کمتر از نرخ مصوب عرضه می شود.

او قیمت کنونی هر کیلو ران مرغ با کمر کامل را ۵۲ هزار تومان، ران مرغ بدون کمر ۸۰ هزار تومان، سینه ۱۵۰ هزار تومان و فیله مرغ را ۱۸۰ هزار تومان اعلام کرد.

یوسف خانی از توزیع روزانه ۱۱۰۰ تن مرغ در تهران خبر داد و گفت: با احتساب سرانه مصرف، نیاز مرغ روزانه کشور کمتر از ۷ هزار تن است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با بیان اینکه ماهانه کمتر از ۲۰۰ هزار تن مرغ گرم مورد نیاز کشور است، گفت: برآوردها حاکی از آن است که تا پایان اردیبهشت قیمت نوسانی ندارد، اما طبق روال همه ساله تا اواخر این ماه نرخ مصوب جدید اعلام‌ می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • تاثیر عجیب این ویتامین روی عصبانیت
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود
  • تاثیر عجیب این ویتامین روی خلق و خو
  • کاهش قیمت قیمت نوبرانه‌ها تا این تاریخ | قیمت عمده گوجه سبز و توت فرنگی
  • این میوه‌ها همچنان زیر ۱۰۰ هزار تومان قیمت ندارند/ لیست جدید قیمت انواع میوه را ببینید
  • کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت
  • نیاز مرغ روزانه کشور کمتر از ۷ هزار تن است
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است
  • منتظر کاهش بیشتر قیمت‌ طلا باشیم؟
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول