Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: خودرو‌های توقیفی به ارزش بیش از 650 میلیارد ریال در 3 مزایده در دادگستری استان تعیین تکلیف شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا، مجتبی قهرمانی در موضوع رسیدگی و تعیین تکلیف وضعیت خودرو‌های توقیف یا ضبط شده در خصوص پرونده‌های مواد مخدر گفت: از تیرماه سال 1400 تاکنون به منظور تعیین تکلیف خودرو‌های توقیف یا ضبط شده در پرونده‌های مواد مخدر، 3 مزایده به شماره 57، 58 و 59 به همت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان انجام شده است که به ترتیب 570 وسیله نقلیه به ارزش 600 میلیارد ریال، 4 لنج و 12 ملک به ارزش 20 میلیارد و 500 میلیون ریال و 296 خودرو و 43 دستگاه موتور سیکلت به ارزش 34 میلیارد ریال که جمعا بیش از 654 میلیارد ریال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: به منظور تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های سراسر استان هرمزگان، جهت جلوگیری از تضییع حقوق مردم و بیت المال، کارگروهی متشکل از رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان، رئیس پلیس اداره آگاهی استان، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان و رئیس اداره خدمات و منابع فرماندهی انتظامی استان، تشکیل و ظرف 3 روز نسبت به تنظیم شیوه نامه تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی اقدام شد.
وی در ادامه گفت: پس از تنظیم شیوه نامه مربوطه، مراتب اطلاع رسانی موضوع فراخوان، توسط واحد روابط عمومی دادگستری کل استان هرمزگان و همچنین؛ پلیس راهنمایی و رانندگی، به منظور مراجعه مالکان وسایل نقلیه توقیفی به پارکینگ جهت انجام اقدامات مربوط به ترخیص وسائل نقلیه مربوطه انجام شد.
قهرمانی تصریح کرد: به تمامی واحد‌های قضایی سراسر استان و همچنین سازمان‌های فوق الذکر اعلام شدکه ظرف دو ماه، نسبت به تعیین تکلیف کلیه وسایل نقلیه توقیفی اقدام و نتیجه اقدامات انجام شده را در اسرع وقت گزارش کنند.
وی ادامه دارد: پس از پایان مهلت 2 ماهه، با توجه به استقبال صورت گرفته از طرح مذکور، مهلت اجرای طرح به مدت یک ماه دیگر تمدید شد که یک هزار و 728 موتور سیکلت،3 هزار و 735 خودرو رفع توقیف شد.
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: در تاریخ دوم شهریور ماه سال گذشته، بازدیدی از محل پارکینگ‌های توقیفی مرکز استان هرمزگان انجام شد، که با آمار اخذ شده از سیستم بنیاد تعاون فراجا در خصوص تعداد موتور سیکلت‌های توقیفی موجود در پارکینگ ها، مشخص شد؛ بیش از 13 هزار دستگاه موتور سیکلت توقیفی در پارکینگ‌های سراسر استان هرمزگان وجود داشته (مربوط به سال 1397 و قبل)، که علی رغم گذشت بیش از حداقل 2 سال و نیم از توقیف آن‌ها و با توجه به چندین مرحله فراخوان عمومی و گذاشتن تسهیلات ویژه، حتی با دریافت حق پارکینگ بسیار ناچیز (از تاریخ 25 اردیبهشت 1399) و اطلاع رسانی این مورد در رسانه‌های استان و سطح شهر، با عدم مراجعه مالکان مواجه بوده و به نظر می‌رسد مشمول اموال اعراض شده است.
وی ادامه داد: لذا با صدور دستورات قضایی مقرر شد رئیس دادگاه اصل 49 دادگستری کل استان هرمزگان، فوراً نسبت به صدور حکم ضبط موتورسیکلت‌های مربوطه به نفع ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اقدام، تا پس از صدور حکم، نسبت به مزایده و فروش آنها، از اتلاف اموال عمومی جلوگیری شود.
قهرمانی گفت: طی 24 فقره مکاتبه، لیست موتورسیکلت‌های مربوطه به تفکیک هر پارکینگ و با تشکیل پرونده مجزا، به دادگاه اصل 49، جهت صدور احکام مربوطه و تحویل به ستاد اجرایی به منظور انجام مزایده و فروش، ارسال شد.
وی همچنین در خصوص خودرو‌ها و سایر وسایل نقلیه توقیفی نیز گفت:کارگروهی متشکل از پلیس آگاهی، پلیس راهور، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد تعاون فراجا، ضمن بازدید میدانی از پارکینگ‌های مربوطه و مشاهده و بررسی وضعیت خودرو‌های توقیفی، نسبت به تهیه لیست این خودروها، اعم از اعراض شده و رسوبی، با ذکر مشخصات کامل مبنی بر سرقتی، بلاصاحب، لیزینگی، قدیمی و فاقد ارزش ترخیص و… اقدام کرده و نتیجه اقدامات را جهت اتخاذ تصمیمات قانونی اعلام کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مزایده وسایل نقلیه توقیفی خودرو های توقیف استان هرمزگان میلیارد ریال موتور سیکلت ستاد اجرایی تعیین تکلیف انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۲۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سردار رادان درباره توقیف خودرو بی‌حجاب‌ها

بازدید 6 در روزهای اخیر برخی کاربران که خودروهایشان به دلیل کشف حجاب سرنشین‌ها توقیف شده، در فضای مجازی از اصرار بر انتقال خودروهایشان به پارکینگ به خودروبر یا کشنده گفتند و برخی نیز گفتند وقتی خودشان بدون یدکش خودرو را به پارکینگ برده‌اند، پارکینگ گفته که ظرفیت ندارد و خودرو را نپذیرفته است؛ اتفاقی که حالا سردار رادان به آن واکنش نشان داده و به رؤسای پلیس هشدار داده است: «مراقب باشید به بهانه توقیف خودروها به‌دلیل بی‌حجابی، مراکزی برای اقدام‌های غیر قانونی ایجاد نشود.» هشدار فرمانده انتظامی کشور را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو
  • (ویدیو) آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • هشدار سردار رادان درباره توقیف خودرو بی‌حجاب‌ها
  • دیدار نمایندگان روسیه، پاکستان و فلیپین با خدمه‌های خود در کشتی‌ توقیفی MCS Arie
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه