Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی طی سخنانی در «همایش چهل و یکمین سالگرد فاجعه هفتم تیر ۱۳۶۰» اظهار کرد: ما بیش از ۱۷ هزار شهید ترور داریم. از رئیس‌جمهوری گرفته تا نخست وزیر تا مردم عادی هدف ترور منافقین قرار گرفتند. دشمن با تمام این اقدامات به نتیجه نرسیده است. او جنگ را آغاز کرد و ما با تمام دنیای استکبار در جنگ بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استکبار هزینه‌های سنگینی داده، هرچند ما هم هزینه‌های سنگینی با شهدا و با تهاجم فرهنگی دادیم. اکنون محور تهاجم دشمن، نفوذ است.

وی افزود: دو نوع نفوذ داریم یکی نفوذ موردی و نفوذ جریانی. در مورد اول دشمن یک نفر را عامل خودش می‌کند که اینها چند زیر کد دارند. بنده براساس سند و مدرک حرف می‌زنم، یکی از زیر کدها ترور فیزیکی است، شهدای هسته‌ای، شهدای هفتم تیر، شهدای ترور فیزیکی هستند. بعد از ترور فیزیکی، ترور شخصیت است.

وزیر اسبق اطلاعات با اشاره به موضوع نفوذ گفت: موسسه پژوهشی صهیونیست‌ها از برخی مراکز مذهبی هم بیشتر کار می‌کنند چون باید ضربه عمیق بزنند. شما می‌بینید شخصیت‌هایی که کارهای بزرگی برای انقلاب می‌کنند یک دفعه تغییر می‌کند. زیرکد بعدی آنان هم سرمایه‌گذاری روی فقر است و برای هرکدام از این موارد تلاش‌های بسیاری انجام می‌دهند تا نتیجه لازم را به دست آورند.

در ابتدای این همایش از کتابی درباره اندیشه‌های شهید بهشتی رونمایی شد.

منبع: ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: مصلحی ترور شخصیت ترور فیزیکی تهاجم دشمن ترور فیزیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۲۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه ترور سلبریتی مشهور عراقی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محور تحولات و حذف دشمن مشترک
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • (ویدئو) لحظه ترور سلبریتی مشهور عراقی
  • تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مقر صلیب سرخ در غزه
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس