Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، بشر الخصاونه نخست وزیر اردن به تشریح اوضاع استان عقبه اردن پس ازکشته و مصدوم شدن شماری بر اثر نشت گاز سمی پرداخت.

وی در موضع گیری رسانه ای اعلام کرد: اوضاع در استان العقبه به حالت عادی بازگشته است و پس از نشت گاز سمی از تانکری در بندر عقبه، فعالیت بنادر و کشتیرانی به شکل کامل از سرگرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست وزیر اردن گفت که اوضاع تحت کنترل است.

وی در ادامه با اشاره به تدابیر امنیتی موجود در بندر عقبه به دنبال حادثه مذکور، تاکید کرد که هدف از این تدابیر امنیتی و حضور نیروهای امنیتی در محل حادثه، کسب اطمینان از عدم تاثیر گاز بر روی شهروندان است.

گفتنی است که مقامات اردن دوشنبه در پی نشت گاز در بندر عقبه وضعیت فوق‌العاده در این بندر اعلام کردند.

عامر السرطاوی، سخنگوی اداره امنیت عمومی، گفت که تعدادی از مجروحان حادثه نشت گاز سمی در بندر عقبه به بیمارستان منتقل شدند.

السرطاوی توضیح داد که در حین انجام کار روزانه در بندر عقبه، یک تانکر پر از ماده گازی سمی هنگام جابجایی سقوط کرد که این حادثه منجر به نشت گاز در محل شد.

تلویزیون اردن بعد از ظهر دوشنبه اعلام کرد که در حادثه نشت گاز سمی از یکی از تانکرها در بندر عقبه چندین نفر جانباخته و شماری دیگر نیز مصدوم شدند.

استاندار عقبه نیز از کنترل حادثه و جلوگیری از نشت بیشتر گاز سمی در این تاسیسات بندری خبر داد. ساعاتی پس از کنترل اوضاع در محل حادثه منابع اردنی نوع گاز سمی نشت شده در حادثه انفجار مخزن در تاسیسات بندری جنوب این کشور را «گاز کلورین» اعلام کرد و گفت که در این حادثه ۱۱ نفر جانباخته و دست‌کم ۲۵۱ نفر مصدوم شدند.

کد خبر 5525813

منبع: مهر

کلیدواژه: بشر الخصاونه اردن بندر عقبه روسیه اوکراین ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق فلسطین جو بایدن ایران عربستان سعودی مسکو ترکیه جنگ اوکراین ناتو ولادیمیر پوتین بندر عقبه نشت گاز سمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۲۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از مهمانان خاص و پوشش متفاوت‌شان در حرم امام خمینی

تصاویری از حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش جماران، «کیلم دو تامبلا» نخست وزیر بورکینافاسو و هیأت همراه عصر دیروز سه شنبه، با حضور در حرم امام خمینی به بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرد.

تصاویری از استقبال سیدحسن خمینی از این هیات را منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • بوی نامطبوع شهرستان بندرترکمن را فراگرفت/ فرماندار: علت حادثه در حال بررسی است
  • تصاویر جنجالی بی‌احترامی اردوغان به نخست وزیر هلند
  • تصاویری از مهمانان خاص و پوشش متفاوت‌شان در حرم امام خمینی
  • اردوغان از دست دادن با مارک روته اجتناب کرد+ فیلم
  • اولین موضع رسمی وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد جدید می‌خرد
  • حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی و دیدار با سید حسن خمینی
  • فرجام نماینده‌ای که «نخست‌وزیر» شد
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اردن شد
  • عکس/ دیدار نخست وزیر بورکینافاسو با امیرعبداللهیان