Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی با اشاره به حادثه انفجار در یک مغازه واقع در بلوار قیطریه گفت: ساعت ۱۳:۴۷ امروز یک مورد انفجار در بلوار قیطریه، بلوار صبا به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و متعاقباً دو ایستگاه در مدت زمان چهار دقیقه به محل حادثه اعزام شدند و رسیدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده کردند که چهار باب مغازه که در کنار یک‌دیگر بودند که سه مورد از آن‌ها تعویض روغنی و یکی نیز تعویض رینگ و لاستیک بوده و در بر اساس مشاهدات اولیه در یکی از مغازه‌های تعویض روغنی انفجار شدیدی رخ داده که دو مورد از این مغازه‌ها بیش از ۶۰ درصد تخریب شدند و دو مغازه کناری نیز خسارت‌هایی دیده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: همچنین شیشه‌های چندین مغازه بر اثر شدت انفجار شکسته بود و چهار دستگاه خودرو که در حوالی این مغازه‌ها بودند، خسارت‌های شدیدی دیده بودند و در مغازه‌ای که دچار انفجار شده بود آتش‌سوزی رخ داده بود که آتش‌نشانان بلافاصله آتش را خاموش کردند.

ملکی از مصدومیت چهار مرد در اثر این انفجار خبر داد و گفت: دو سه نفر از مصدومان حال وخیمی داشتند که از محل حادثه خارج و به مراکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه در حال حاضر عملیات اطفا به پایان رسیده است، گفت: در حال حاضر نیروها مشغول ایمن‌سازی و مراحل پایانی عملیات هستند و تا دقایقی دیگر محل برای بررسی علت حادثه تحویل کارشناسان خواهد شد.

کد خبر 5525841

منبع: مهر

کلیدواژه: انفجار آتش نشانی جلال ملکی شهرداری تهران شورای شهر تهران قوه قضاییه حج تمتع هلال احمر جمهوری اسلامی ایران غلامحسین محسنی اژه ای آلودگی هوا کمیته امداد امام خمینی عدالت آموزشی مواد مخدر سازمان بازرسی کل کشور شورای شهر شهر تهران وضعیت معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز ۴ مصدوم بر جای گذاشت

ایسنا/خوزستان سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مصدوم شدن چهار نفر در پی برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز خبر داد.

عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۹:۱۲ امروز (۱۲ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ موضوع برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه هجرت در میدان راه آهن اهواز اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در این حادثه چهار مرد ۳۰، ۳۷، ۴۱ و ۴۳ ساله مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان‌های گلستان و امام (ره) انتقال یافتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز
  • برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • ۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند