Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@21:52:19 GMT

وظیفه ذاتی رسانه درست صحبت کردن است

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۲۴۹۸

وظیفه ذاتی رسانه درست صحبت کردن است

دبیر جشنواره ملی «آیین سخن» گفت: وظیفه ذاتی رسانه درست حرف زدن است. اگر رسانه در این حوزه با مشکل روبه‌رو باشد، باید در جایگاه آن رسانه تردید کرد؛ چراکه رسانه با مخاطب عام سروکار دارد.

به گفته گودرزی، فراخوان جشنواره «آیین سخن» از اردیبهشت شروع شد و در سه بخش حرفه‌ای، مردمی و فضای مجازی کار خود را شروع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی «آیین سخن» سه‌شنبه ۱۴ تیر، همزمان با روز قلم در استودیوی شماره یک ساختمان شهدای رادیو برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زبان فارسی رسانه مخاطب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۲۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت اصلی و وظایف ذاتی قوه قضاییه در اولویت است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام حسین طهماسبی در دیدار با استاندار یزد و جمعی از معاونین و مدیران کل استانداری، افزود: ضمن تلاش برای تعامل و هم افزایی حداکثری از هرگونه اقدام که موجب تداخل قوا شود پرهیز می‌شود و در این راستا جلب رضایت مردم و افزایش سرمایه اجتماعی نظام مد نظر است   وی تصریح کرد: قوانین و مقررات، وظایف و ضریب مسئولیت هر دستگاه را در امور مهم اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... مشخص کرده است و نباید با اندیشه خدمت، با تغافل از وظیفه ذاتی دستگاه خود، عهده دار مسئولیت و رسالت سایر دستگاه‌ها شد.

دیگر خبرها

  • ۶ روستای دشتستان میزبان جشنواره ملی رضوی + تصویر
  • راهیابی دو اثر از رادیو کیش به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی پژواک
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • ایجاد امید با روایت‌گری درست وظیفه همه مدیران است
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • رسالت اصلی و وظایف ذاتی قوه قضاییه در اولویت است
  • نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست
  • آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم