Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش "ورزش سه"، نیمار یکی از امیدهای اصلی برزیل برای فتح جام جهانی 2022 است در حالی که او در پی اس جی شرایط خوبی ندارد و گفته می شود در فهرست فروش قرار گرفته است. نیمار گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال است ولی در 5 سال گذشته نتوانسته برای پی اس جی بازیکنی در سطح توقعات باشد. نباید فراموش کرد که پست بازی نیمار در پی اس جی با تیم ملی برزیل متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیته، سرمربی برزیل نیمار را در مرکز زمین و پشت مهاجمان مورد استفاده قرار می دهد.

تیته در این رابطه گفت:« نیمار یک مشکل نیست بلکه یک راه حل است. چه کسی می تواند ارزش های نیمار را زیر سوال ببرد؟ معتقدم بهترین پست برای نیمار مرکز زمین و پشت مهاجمان است. برخی مواقع می گویند نیمار در میانه زمین بیشتر اشتباه می کند که طبیعی است ولی تاثیر مثبت او در شکل بازی تیم این اشتباهات را می پوشاند. او آنجا بسیار تعیین کننده تر است.»

تیته ادامه داد:« اگر یک مربی نیمار را در کناره های زمین و به عنوان بال استفاده کند، هنگام تماشای بازی، او را خر صدا خواهم کرد! بازیکنی با این کیفیت در کناره های زمین هرز می رود و نیمی از توانایی هایش از بین خواهد رفت. نیمار شاید در مرکز زمین اشتباهاتی مرتکب شود ولی ترجیح می دهم، خلاقیت های او و تاثیر مثبتی که روی بازی تیم دارد را لحاظ کنم.»

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیته سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۲۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل

لیبروی اسطوره‌ای تیم برزیل به کارد فنی تیم ملی والیبال این کشور اضافه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی والیبال برزیل در حالی برای حضور در لیگ ملت‌های 2024 آماده می‌شود که پیش از این سهمیه حضور در المپیک پاریس را کسب کرده است.

اردوی یک هفته‌ای تیم والیبال ایران در برزیل و ژاپن

برناردو رزنده، سرمربی افسانه‌ای برزیلی‌ها که پس از مسابقات انتخابی المپیک، مجددا هدایت پرافتخارترین تیم جهان را بر عهده گرفته است، کادر فنی خود را معرفی کرد که سرجینیو سانتوز، لیبرو پیشین برزیل نیز عضوی از کادر فنی است.

سرجینیو 4 مدال المپیک و 2 عنوان قهرمانی جهان را با تیم ملی برزیل در کارنامه خود دارد.

تیم‌های ملی ایران و برزیل در هفته دوم لیگ ملت‌های 2024 از ساعت 6:30 بامداد 17 خرداد در ژاپن به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اظهارات تکان‌دهنده؛ بزرگان ما برای درمان سریع به اروپا می‌روند | چرا دنبال پزشک حزب‌الهی نیستید؟ | فیلم
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل
  • پلیس برزیل برای یافتن بمب وارد سفارت روسیه شد
  • اوسمار: در دفاع مشکل داشتیم نه حمله
  • برای اوسمار، کلاس مدیریت را تعطیل کن!
  • زمین لرزه در شهمیرزاد
  • ۸ موقعیتی که نیازی نیست درباره آنها به دیگران توضیح دهید
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • پویش بزمان زیبا با طبیعت بدون زباله اجرا شد