Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@19:09:12 GMT

جهاد آبرسانی  به ۳۳ روستای شعیبیه شوشتر آغاز شد

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۲۶۴۹

جهاد آبرسانی  به ۳۳ روستای شعیبیه شوشتر آغاز شد

به گزارش خبرنگار ایرنا مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان سه شنبه در آیین کلنگ زنی این طرح در شوشتر با اشاره به آغاز عملیات اجرایی آب رسانی به ۱۰۴ روستای شوشتر در دو هفته اخیر گفت: عملیات آبرسانی به ۳۳ روستای شعیبیه شوشتر  در حالی امروز آغاز شد که دو هفته پیش نیز کلنگ آبرسانی به ۷۱ روستای گرگر این شهرستان به زمین زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا کرمی نژاد با اشاره به مشخصات فنی طرح آبرسانی به این ۳۳ روستا افزود: ۷۳   کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع در قالب این طرح اجرا می شود که با بهره برداری از آن جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار  نفر از آب شرب پایدار و باکیفیت برخوردار می شوند.

وی ادامه داد:آبرسانی به روستاهای یشان سخی، بنه کاظم، دهول، سحاک نبی، سحاک یریح، عیله ۱، قلعه شیخ جاسم، فارسیه۱، فارسیه ۲، یذاب، شیخ رحمن، شیخ حسین، سری ۱، بنه نجات، آبادی مجید، خماس ۱، خماس ۲، شهرک شعیب نبی، خزر ۱، ۲ و ۳، عبدالسید، یحموره ۱ ، ۲و ۳، چویس ۲،۱ و ۳، ابوگروا ۱ و ۲ و همچنین ابوطیور ۱، ۲و  ۳ در این طرح هدف گذاری شده است.

مدیرعامل آبفای خوزستان اظهار داشت: یکی از خدمات مهم دولت انقلابی و مردمی سیزدهم اجرایی کردن طرح های محرومیت زدایی برای آبرسانی به مناطق محروم است و دولت سیزدهم برای حل مشکل آب و فاضلاب خوزستان اهتمام جدی دارد.

وی اظهار داشت: طرح های آبرسانی متعددی در روستاهای مختلف شهرستان های کرخه، شادگان، آبادان، اندیکا، شوشتر، دهدز و اندیکا آغاز شده است که روند تکمیل این طرح ها با سرعت در حال انجام است.

کرمی نژاد با تاکید بر تلاش شبانه روزی مجموعه آب و فاضلاب خوزستان برای حل مشکل آب و فاضلاب این استان افزود: با اقدام های انجام شده در ماه های اخیر شرایط تامین آب روستاهای خوزستان نسبت به سال گذشته بسیار بهتر است و پیش بینی می شود با تکمیل طرح های در دست اقدام سال آینده مشکل این روستاها به حداقل ممکن برسد.

وی با تقدیر از همکاری و همراهی سپاه ولی عصر(عج) در اجرای طرح های جهاد آبرسانی به روستاهای خوزستان ادامه داد: با حضور قوی و مشارکت همه جانبه سپاه در طرح های جهاد آبرسانی امید برای به صفر رسیدن تنش آبی در روستاهای خوزستان تا یکسال آینده زنده شده است.

یک هزار و ۲۶۰ روستای خوزستان در دولت سیزدهم دارای آب و یا آب آن ها پایدار شده است ضمن اینکه در ماه های اخیر در قالب طرح های محرومیت زدایی آب رسانی به صدها روستای دیگر خوزستان نیز آغاز شده است.

برچسب‌ها شوشتر خوزستان اهواز شركت آب و فاضلاب خوزستان پروندهٔ خبری تلاش ها برای رفع تنش آبی در خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شوشتر خوزستان اهواز شوشتر خوزستان اهواز شركت آب و فاضلاب خوزستان آب و فاضلاب خوزستان طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۲۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد ظهر سه شنبه در بازدید از روستاهای سطح بخش آبپخش اظهار داشت: برخی از روستاهای بخش آب‌پخش از جمله چم‌درواهی با توجه به نداشتن دهیاری و اعتبار کم روستا نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستان هستند.

وی افزود: ۲ روستای چم دوراهی و میاندشت در مسیر اصلی ورودی و خروجی بخش آب‌پخش قرار گرفته‌اند و این موضوع نیازمند توجه بیشتر به ورودی‌های این روستاها به منظور جذب گردشگر است.

سرپرست بخشداری آب‌پخش ابراز داشت: آسفالت بریدگی‌های مسیر اصلی روبروی روستای میاندشت و ورودی این روستا از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان است.

کد خبر 6093283

دیگر خبرها

  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • آغاز عملیات امحای مزارع آلوده به فاضلاب در شرق شیراز + فیلم و تصاویر
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان