Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@08:23:08 GMT

مراسم تجلیل از قضات دادگستری بخش کهریزک

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۲۷۰۷

مراسم تجلیل از قضات دادگستری بخش کهریزک

همزمان با هفته قوه قضاییه ، آئین تجلیل از قضات دادگستری بخش کهریزک شهرستان ری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه و شهادت آیت اله بهشتی آیین تجلیل از قضات بخش کهریزک با حضور حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری، نوفرستی دادستان شهرستان ری، حجت الاسلام و المسلمین حاج اقا استیری امام جمعه باقرشهر ، پیرسرایی رئیس قوه قضائیه کهریزک، امین بابایی بخشدار کهریزک ، علی کلهر شهردار کهریزک، محسن قضاتلو شهردار باقرشهر، دهیاران بخش کهریزک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری در آیین تجلیل از قضات بخش کهریزک گفت: دولت مردمی آیت الله رئیسی دولتی است که در گذشته اجرای عدالت و فسادستیزی در قوه قضائیه را سرلوحه کار خود قرارداده است و این دولت با هیچ شخص یا ارگانی رودربایستی ندارد.

او با اشاره به اینکه استقرار عدالت در شهرستان ری اصلی ترین هدف دولت می باشد گفت: در شهرری به هیچ وجه ناهنجاری نخواهیم داشت و با وجود قضات سالم تاکنون اقدامات صورت گرفته است.

او با تاکید براینکه شهرستان ری بهترین شورای تامین را دارد گفت: شهرستان ری در اتفاقات سال 88 بهترین عملکرد را داشته است و کلیه بخش ها در حوزه عدالت با تمام انگیزه مشغول به فعالیت هستند.

حاج آقا استیری ضمن تبریک بمناسبت هفته قضائیه گفت: وقتی به بشر نگاه می‌کنیم او یک موجود اجتماعی است و در این اجتماع نظرات مختلفی وجود دارد که در این بین تضاد ها صورت می‌گیرد که علاوه بر رشد جامعه گاها موجب آسیب‌های اجتماعی می‌شود که در این صورت وجود قانون و قضات می‌تواند این مشکلات را به حداقل برساند.

او افزود: از بین بردن اختلافات بین انسان‌ها کار سختی است و قضات کار سختی پیشرو دارند که امام علی (ع) در نامه ۵۳ نهج البلاغه اشاره ای به مالک اشتر یاردیرین خود دارد و می‌گوید افرادی را انتخاب کن که جزو برترین ها و بهترین ها در امر قضاوت باشد.

او ادامه داد: مولا علی (ع) چند ویژگی برای انتخاب قاضی را در نظر میگیرند که می‌توان به چند مورد شامل: داشتن آگاهی کامل به مسائل مختلف اجتماعی، تحت تاثیر قرارندادن عوامل خارجی بر تصمیم گیری قضات، عدم پافشاری در لغزش ها، پاسخگویی بر مراجعین و صدور حکم اشاره کرد.

نوفرستی دادستان شهرستان ری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران باوفایش گفت: آیت اله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش از ذخایر انقلاب بودند و قطعا فردای قیامت اثر مجاهدت قضات مشخص خواهد شد و خداوند بهترین مزد را به آنان بدهد.

او گفت: عدالت بالاترین منزلت اجتماعی و یکی از اهداف اصلی رسل و رسالت می باشد و تمام فلسفه رسالت اجرای عدالت است.

نوفرستی با توجه به حواشی بوجود آمده در کشور گفت: عدالت بخاطر گذاشتن هر چیزی در موضع خودش بسیار بالاتر از جود، سخاوت است و سرمنشا همه زندگی امامان و پیامبران عدالت است و با توجه به حواشی بوجودآمده جامعه و مردم احساس کنند که عدالت اجرا نمی شود اما قضات با  حجم کاری بالایی که دارند تمام تلاششان کاهش آسیب های اجتماعی است.

او افزود: در حال حاضر با کمتر از ۴۰ درصد ظرفیت خدمات را به هموطنان در شهرری ارائه میدهیم  و همکاران خارج از ساعت اداری مشغو به کارهستند.

نوفرستی دادستان شهرستان ری گفت: اقدامات قضات در شهرستان ری و بخصوص بخش کهریزک بسیار ستودنی است و قضات با تلاش و همت بلند اقدامات ارزنده ای در ری و کهریزک انجام داده اند و خداراشکر پرونده های بزرگی در کهریزک به سرانجام رسیده است.

او با تاکید براینکه آیین گرامیداشت قوه قضائیه  به همت بخشداری کهریزک یکی از اقدامات حسنه در این سالها بوده است گفت: انشاالله این امر حسنه در بخش های دیگر هم اتفاق بیفتد.

 

امین بابایی بخشدار کهریزک ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای والامقام هفتم تیر گفت: هفته قوه قضاییه را به کلیه پرسنل این قوه تبریک می گویم و امیدوارم تمامی این عزیزان با مغتنم شمردن فرصت خدمتگزاری به مردم ولایی و شریف شهرستان ری، در راستای ایفای رسالت خطیر دستگاه قضا و صیانت از آرمان های مقدس شهدا کوشا و موفق باشند.

او افزود: تحقق عدالت و قسط و بناکردن حکومتی بر مبنای دادگستری و تحکیم پایه های عدل در جامعه از مهم ترین اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی است، امر خطیری که علاوه بر مسئولیت افراد جامعه در سطح کلان بر عهده قوه قضائیه گذاشته شده است.

امین بابایی گفت: انسجام و وحدت رویه در بین مسئولین و مدیران بخش کهریزک موجب رشد و تعالی بخش کهریزک و شهرهای باقرشهر و کهریزک شده است.

پیرسرایی رییس حوزه قضاییه کهریزک در این مراسم ضمن تبریک هفته قوه قضائیه به همه خدمتگذاران ومسئولان قضائی ،قضات ، دادیاران ،دادرسان، کارکنان وخدمتگذاران این قوه از تعامل  همکاری وخدمات مجموعه کارکنان  دادگستری بخش کهریزک  به مراجعه کنندگان در راستای حل  فصل مشکلات و اجرای قانون قدردانی کرد.

او گفت: قضات در انتخابات کار جهادی کردند و بسیاری از پرونده ها رسیدگی شده و اگر امروز آرامشی در کشور داریم مدیون قضات هستیم.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تجلیل از قضات شهرستان ری بخش کهریزک قوه قضائیه هفته قوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۲۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست

به مناسبت روز جهانی کارگر، مراسم تجلیل از کارگران در شهرداری منطقه ۱۱ شیراز برگزار شد که در آن از ۵ تن از کارگران نمونه این منطقه در بخش‌های مختلف خدمات شهری، فضای سبز، فنی و عمران، تاسیسات و اداری با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

شهردار منطقه ۱۱ شیراز در این مراسم ضمن تبریک روز جهانی کارگر به تمامی کارگران زحمتکش، اظهار کرد: کارگران، ستون‌های اصلی هر جامعه‌ای هستند و توسعه و پیشرفت هر کشوری بدون تلاش و از خودگذشتگی آنان امکان‌پذیر نیست.

علی فراشائیان با بیان اینکه کارگران شهرداری منطقه ۱۱ با تعهد و مسئولیت‌پذیری در انجام وظایف خود، نقش مهمی در ارائه خدمات شهری مطلوب به شهروندان ایفا می‌کنند، افزود: ما همواره قدردان زحمات این عزیزان هستیم و تلاش می‌کنیم تا با ایجاد شرایط رفاهی مناسب، انگیزه و روحیه کار برای آنان را افزایش دهیم.

در شهرداری منطقه ۱۱ بیش از ۲۰۰ کارگر مستقیم و غیر مستقیم مشغول خدمت رسانی به شهروندان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • طنین زنگ سپاس معلم در مدارس آبادان
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بندرعباس
  • توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست
  • تجلیل از ۷۴ نفر از معلمان نمونه اسفراین
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • عدالت آموزشی در مناطق شهری و روستایی گلستان مستقر شده است
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم