Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی فراجا، با اشاره به نقش انسداد مرزی در تولید امنیت پایدار، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دولت عزم جدی برای انسداد مرزها، معابر نفوذی، خلاءهای مرزی، احداث پایگاه‌ها، برجک‌ها و راه‌های مرزی دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه به نقل از روابط عمومی فرماندهی مرزبانی آذربایجان‌غربی، سردار احمد علی گودرزی در پایش هوایی نوار مرزی آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه مرزهای شمال غرب کشور امنیت مطلوبی دارد، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم مرزبانی انسداد کامل مرزهاست تا هیچ کسی به خود اجازه ندهد به صورت غیرقانونی از طریق مرزها ورود پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش انسداد مرزی در تولید امنیت پایدار، افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دولت عزم جدی برای انسداد مرزها، معابر نفوذی، خلاءهای مرزی، احداث پایگاه‌ها، برجک‌ها و راه‌های مرزی دارند.

فرمانده مرزبانی فراجا، با اشاره به نقش انسداد مرزی در تولید امنیت پایدار، عنوان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دولت عزم جدی برای انسداد مرزها، معابر نفوذی، خلاءهای مرزی، احداث پایگاه‌ها، برجک‌ها و راه‌های مرزی به ویژه در استان‌های کردستان، آذربایجان غربی، بخشی از کرمانشاه، پاوه و اورامانات دارند.

وی با تاکید بر ضرورت تجهیز مرزبانی به سیستم‌های کنترل پیشرفته، گفت: بسیاری از کشورهای دنیا کنترل مرزهای خود را با سیستم‌های الکترونیکی و اپتیکی انجام می‌دهند و کشور ما نیز در چند سال گذشته زیرساخت‌های لازم را برای استفاده از سیستم‌های الکترونیکی و اپتیکی در مرزها فراهم کرده و اولویت انتظامی کشور و مرزبانی نیز بر همین مبنا استوار است.

سردار گودرزی، به نقش مردم در تأمین امنیت مرزها اشاره کرد و ابراز داشت: هم افزایی، همدلی و هماهنگی خوبی بین مردم با مرزبانان به وجود آمده و مرزنشینان، مرزبانان را به عنوان حافظان نظم و امنیت در کنار خودشان می‌دانند؛ به ویژه روحانیون، امامان جماعت، متنفذان، ریش سفیدان و سایر مردم ارتباط و همکاری خوبی با ما دارند.

وی با بیان اینکه مرز حریم و ناموس یک کشور است که باید از آن حفاظت شود، گفت: در اجرای فرمان مقام معظم رهبری، طرح موازات و همدلی را در هفت مرحله به اجرا گذاشته ایم و بیشترین امکانات مورد نیاز بهداشتی درمانی را در مواقع بحران در اختیار مرزنشینان قرار دادیم که همین امر باعث شده احترام و هماهنگی متقابلی بین مرزبانان و مردم به وجود بیاید.

فرمانده مرزبانی فراجا: امنیت در نقطه صفر مرزی پایدار استفرمانده مرزبانی فراجا: انسداد مرزها تا 4 سال آینده کامل می‌شود/ با هرگونه قاچاق کالا به شدت برخورد می‌کنیم

لازم به ذکر است؛ فرمانده مرزبانی فراجا  به صورت هوایی از مناطق مرزی جنوب آذربایجان‌غربی بازدید کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرزبانی ناجا آذربایجان غربی مرزبانی ناجا آذربایجان غربی فرمانده مرزبانی فراجا آذربایجان غربی انسداد مرزها برای انسداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۲۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود

ایسنا/قم اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا با حضور فرمانده نیروی انتظامی کشور برگزار می‌شود.

مردم قم در حمایت از نیروی انتظامی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اجتماع خواهند کرد.

این تجمع امروز پنجشنبه، ۶ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶:۳۰ در صحن امام رضا(ع) حرم کریمه اهل بیت با حضور اقشار مختلف مردم قم به ویژه بانوان برپا خواهد شد.

سردار رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در این اجتماع حضور خواهد داشت و به ایراد سخن می‌پردازد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • ۳ میلیون یورو در اختیار نیروهای مسلح برای انسداد مرزها +جزئیات مهم
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟
  • جزئیات جدید از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود