Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:30:57 GMT

مربی ایرانی جام کشورهای عربی را به دست می‌آورد؟

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۲۹۶۹

مربی ایرانی جام کشورهای عربی را به دست می‌آورد؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال عراق و مراکش امروز سه شنبه در دیدار فینال مسابقات کشورهای عربی به مصاف هم خواهند رفت.

این بازی عصر امروز و به میزبانی شهر دمام عربستان برگزار می‌شود.

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران که هدایت عراق را بر عهده دارد، امیدوار است با پیروزی در این دیدار، نخستین جام قهرمانی خود را با عراق بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظم الشریعه در نشست خبری پیش از این بازی گفت: مسابقات فوتسال کشورهای عربی قدرتمندتر و بهتر از مسابقات غرب آسیا است. تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.

سرمربی تیم ملی فوتسال عراق تاکید کرد: همه تیم‌هایی که مقابل آنها بازی کردیم، سرسخت و قدرتمند بودند و با نتایج خوبی از این بازی‌ها بیرون آمدیم، اما مصدومیت‌های زیادی را متحمل شدیم.

ناظم الشریعه در پایان از اتحادیه فوتبال عرب به دلیل برگزاری این تورنمنت و همچنین فدراسیون فوتبال عربستان برای میزبانی این رقابت‌ها تشکر کرد.

کد خبر 5525867 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد ناظم الشریعه تیم ملی فوتسال ایران تیم ملی فوتسال عراق کشورهای عربی مراکش فوتسال تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تکواندو تیم ملی والیبال ایران تیم ملی تکواندو فدراسیون کشتی رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا یحیی گل محمدی وزارت ورزش و جوانان لیگ ملت های والیبال هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۲۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان

عضو هیات مدیره باشگاه گیتی‌پسند اصفهان گفت: مهدی محمدی امروز با حضور در دفتر باشگاه و مذاکره با مدیران آن، قرارداد خود را به مدت یک سال تمدید کرد و به این ترتیب وی تیم فوتسال گیتی پسند را در لیگ برتر ۱۴۰۴-۱۴۰۳ همراهی خواهد کرد.

محمدحسین عراقی‌زاده افزود:  محمدی که تاکنون عنوان‌های متعدد ملی و بین‌المللی زیادی همراه با گیتی پسند در کارنامه خود به ثبت رسانده است، فصل گذشته نیز با این تیم اصفهانی، قهرمان لیگ برتر فوتسال کشور شد.

او گفت:  محمدی سابقه سرمربیگری تیم‌های «گیتی پسند نوین» و «زمزم» را در نیز کارنامه خود دارد.


پیش از این هیات مدیره باشگاه گیتی پسند به اتفاق آرا محمد کشاورز سرمربی فعلی تیم فوتسال این باشگاه را برای سال آینده ابقا و با بیشتر اعضای اصلی تیم برای فصل پیش‌رو نیز قرارداد منعقد کرد.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم
  • دستاورد سفر بذرپاش به امارات متحده عربی چه بود؟ 
  • خون مسلمان در اسلام حرمت دارد/ حکام کشورهای عربی نسبت به مسلمانان بی گناه بی تفاوت نباشند
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • طرح بلینکن برای احیای ناتوی عربی
  • انتقاد از واکنش برخی کشورهای عربی بعداز حمله سپاه به اسرائیل (فیلم)
  • تاکید کشورهای عربی و اروپایی بر پایان جنگ غزه و راه‌حل ۲دولتی در نشست ریاض
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • روایت عربی از حملات پرتعداد با پهپاد ایرانی به اسرائیل
  • رسانه‌های عبری: السنوار قهرمان کشورهای عربی و اسلامی شده است