Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@04:30:49 GMT

آمریکا محور شرارت ها در دنیا است

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۲۹۸۸

آمریکا محور شرارت ها در دنیا است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال شاکرمی صبح سه شنبه در مراسم شهدای هفتم تیر که صبح امروز (۷ تیرماه) در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهر ایلام برگزار شد، گفت: امام خمینی (ره) در یک شرایط حساس در مقابل استکبار ایستاد و مقدمه شکست قدرت‌های بزرگ را فراهم آورد.

وی اظهار کرد: یکی از نکات مهم در خصوص امام خمینی (ره) گفتمان امام است که انقلاب اسلامی را رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار شاکرمی در ادامه افزود: زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، دنیا درگیر تفکرات مارکسیستی و چپ گرایانه بود که گفتمان انقلاب اسلامی در مقابل استکبار شکل گرفت.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام خاطرنشان کرد: ریشه دشمنی با آمریکایی‌ها را باید در خود آمریکا جستجو کرد که آنها به دنبال براندازی حکومت‌ها هستند و در این راه انواع جنایت‌ها را مرتکب شده‌اند.

وی یادآور شد: آنها می‌خواستند بر شریان‌های انتقال انرژی متمرکز شده و آن را در اختیار خود داشته باشند و با انواع جنایت‌ها به دنبال رسیدن به اهداف خود بودند، اما گفتمان انقلاب اسلامی در مقابل آنها ایستاد و نقشه‌های آنها را باطل ساخت.

سردار شاکرمی با اشاره به جنایت‌های آمریکا در منطقه گفت: آمریکایی‌ها در کشورهای منطقه مانند سوریه جنایات مختلفی را مرتکب شده و جنگ‌های نیابتی را با گروه‌هایی مانند داعش انجام داده که وحشیانه ترین فجایع انسانی را مرتکب شده است، اما با همکاری بنگاه‌های رسانه‌ای سعی در سرکوب آن دارند که ما باید جنایت‌های آنان را به گوش جهانیان برسانیم.

وی بیان داشت: آمریکا و همدستانش یک جنگ نیابتی و فرسایشی در ابعاد گسترده برای هشت سال به ما تحمیل کرد ولی ما از نقطه صفر به برابر و امروز به جایگاهی رسیدیم که دشمن توان مقابله با تجهیزات دفاعی و امنیتی ما ندارد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام در ادامه گفت: جبهه استکبار امروز در جنگ‌های نیابتی برای ناامنی و برداشتن هویت اسلامی از طریق فضای مجازی تلاش می‌کند.

وی اظهار کرد: تحت تاثیر گفتمان امام خمینی (ره)، امروز در عرصه‌های مختلف به خصوص فضای مجازی عرصه بر رژیم غاصب صهیونیستی تنگ شده است.

سردار شاکرمی با اشاره به شخصیت شهید بهشتی اظهار کرد: شهید بهشتی در تزار انقلاب اسلامی بود و با مطالعه آثار این شهید بزرگوار می‌توان به جایگاه والای وی پی برد.

کد خبر 5525903

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه ایلام ایالات متحده امریکا ایلام بوشهر خطبه های نماز جمعه شیراز اردبیل مواد مخدر سنندج قوه قضاییه مشهد خراسان رضوی ویروس کرونا ایلام گرد و غبار آمار کرونا انقلاب اسلامی امام خمینی جنایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۲۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به نقش شهید مطهری در پیشبرد اهداف الهی انقلاب اسلامی افزود: شهید مطهری ایده پرداز بزرگ انقلاب اسلامی در تمامی حوزه‌های علوم عقلی و نقلی بود و در یک کلام پاره تن و ثمره عمر با برکت حضرت امام (ره) محسوب می‌شد.

سید عبدالرضا هاشمی با بیان اینکه شهید مرتضی مطهری فردی آگاه به زمان و مسلط بر دسیسه‌های دشمنان اسلام بود اذعان کرد: این شهید والامقام کارگشایی قدر در پاسخگویی به شبهات معاندان نظام، شخصیتی انقلابی و مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود.

وی با اشاره به هدف از ترور شهید مرتضی مطهری به دست دشمنان انقلاب تصریح کرد: اقدامات شایسته‌ی این شهید والا مقام در عرصه‌های مختلف انقلاب و تفکرات ارزشمند آن برای حل مشکلات از دلایل اصلی ترور این شهید به دست گروه‌های تروریستی بود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: علامه شهید مرتضی مطهری شخصیت عظیمی بود که توانست دیانت و معنویت را همراه با سیاست الهی مبتنی بر عقلانیت به خوبی تفسیر نماید و با زبان روز، معارف مکتبی اسلام ناب را به جامعه خصوصاً جوانان بشناساند.

کد خبر 6090992

دیگر خبرها

  • وعده صادق نقطه عطف و روزنه امید در دنیا ایجاد کرد
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • خیزش دانشگاه‌های آمریکا علیه محور شرارت آمریکایی-اسرائیلی
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود