Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی اصغر گرجی‌زاده ظهر سه‌شنبه در مراسم تبیین حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: آمریکایی‌ها از گذشته‌های دور تاکنون جنایت‌های متعددی را در حق بشریت انجام داده‌اند و هنوز هم ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها رژیم صهیونیستی را به عنوان یکی از بزرگترین جنایت‌کاران حمایت می‌کنند خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها به دوستان خودشان هم رحم نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سابق حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به برخی از جنایت‌های امریکایی‌ها اشاره کرد و افزود: آمریکایی‌ها با وجود جنایت‌های بی‌شمار همچنان مدعی دفاع از حقوق بشر هستند.

وی از مصادیق جنایت‌های آمریکایی‌ها به ترورهای متعدد در کشور اشاره کرد و ادامه داد: آمریکایی‌ها پس از شلیک به هواپیمای مسافربری ایران حتی حاضر به عذرخواهی هم نشدند و بلکه به آن فرمانده مدال شجاعت و شهامت دادند.

سردار گرجی‌زاده تاکید کرد: آمریکایی‌ها در حالی ادعای دفاع از حقوق بشر را دارند که خوشان منشأ جنایات بزرگی همچون بمباران اتمی دو شهر بزرگ در ژاپن هستند و حاضر به پذیرش اشتباه و عذرخواهی نیستند.

وی اضافه کرد: آمریکایی‌های مدعی حقوق بشر به دوستان خود هم رحم نمی‌کنند چرا که هنوز نیروهای آمریکایی در آلمان بعد از جنگ جهانی دوم تاکنون حضور دارند و حتی دوستان شأن مثل عربستان را گاو شیرده خود می‌دانند.

فرمانده سابق حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: مدعیان حقوق بشر ابوبکر البغدادی را آموزش می‌دهند تا داعش را ایجاد کند و آن جنایات را رقم بزند.

کد خبر 5525853

منبع: مهر

کلیدواژه: حقوق بشر بوشهر بوشهر خطبه های نماز جمعه شیراز اردبیل مواد مخدر سنندج قوه قضاییه مشهد خراسان رضوی ایلام ویروس کرونا گرد و غبار آمار کرونا آمریکایی ها حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۳۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال فرمانده قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان یزد

ظهوری مدیرعامل بندر خشک پیشگامان یزد در بازدید  نجار فرمانده قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از غرفه بندر خشک پیشگامان در شمشین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو)، خدمات و فعالیت‌های بندر خشک پیشگامان را تشریح کرد.

ظهوری اظهار داشت: در این بازدید مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان ارائه شد که مورد استقبال دکتر نجار قرار گرفت و ایشان تمایل خود را برای اجرای اقتصاد تعاونی در شرکت‌های زیرمجموعه ابراز داشتند.

در پایان مقرر گردید تیمی از سوی قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع برای بازدید و بررسی موقعیت و ظرفیت‌های بندر خشک پیشگامان به یزد سفر کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی، سازمان استکباری آمریکایی-صهیونیستی را به هم ریخت
  • ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه
  • اجتماع دانشگاهیان خاش در حمایت از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی طرفدار غزه
  • شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 535 شهید رسید
  • استقبال فرمانده‌ی قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان
  • استقبال فرمانده قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان یزد
  • درخواست پارلمان عربی برای تحقیقات در مورد کشف گور‌های جمعی در غزه
  • واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • نامه غریب‌آبادی به کمیسر عالی حقوق بشر برای سرکوب خشونت‌آمیز جنبش‌های دانشجویی حامی فلسطین