Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی گفت: دشمن با جنگ نرم با تمام توان ورود پیدا کرده که باید با جهاد تبیینی که رهبر انقلاب فرمود به جنگ آنها برویم.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سردار حسین اشتری در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در مسجد جامع اردستان با اشاره به ویژگی های شهدای هفتم تیر اظهار داشت: یاد سه شهید این حادثه که مربوط به شهرستان اردستان است را گرامی داشته و جا دارد از مردم اردستان که همیشه در صحنه بودند و۴۱سال است این مراسم را گرامی می دارند که باعث قوت نظام است و از شما قدر دانی می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: زنده نگه داشتن یادو خاطر شهادت همانطور که رهبر انقلاب گفتند کمتر از شهادت نیست جرا که چراغ حرکتی است برای ادامه مسیر و شهدا نیازی به مراسم ندارند و این ما هستیم که دستمان کوتاه است و باید با اینگونه برنامه ها روح خود را سیقل دهیم

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی گفت: جهاد تبیین همین است که شهدا در راه فی سبیل الله به شهادت رسیدند و ما وظیفه داریم در این شرایط حساس کشور مولظبت کنیم تا دشمن انقلاب را از مسیر خود خارج کند که تا کنون نتوانسته است و در سال ۱۳۶۰فتنه آنها عملی نشد و در به شهادت رساندن رهبر انقلاب نامام ماندند و نهایتا این حادثه را به وجود آوردند و مردم همچنان در مسیر انقلاب استوار ایستاده اند. 

وی ابراز داشت: با تمام جوهای روانی در آن زمان که دشمن به وجود آورده بود با شهادت این شهیدان از بین رفت و کشپر بهم نریخت و حضرت امام کشور را هدلیت کرد و دشمن در جنگ همموفق نشد و رمز پیروزی ملت ما تبعیت از رهبری انقلاب بوده و چون شهدا از ما خواسته اند باید این راه را ادامه بدهیم تا تهدید ها و تحریم ها را بتوانیم کنار بزنیم. 

سردار اشتری بیان کرد: دشمن با جنگ نرم با تمام توان ورود پیدا کرده که باید با جهاد تبیینی که رهبر انقلاب فرمود به جنگ آنها برویم عرچند فشارهای اقتصلدی وحود داذد اما دولت قصد برطرف کردن مشکلات را دارند هر چقدر سخت است اما آینده خوبی داریم همانطور که رهبر انقلاب فرمودند امیدواری وجود دارد تا توطئه دشمن خنثی شود. 

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی تاکید کرد: امروز نیروی انتظامی با رشادتهایی که دارند افتخارات زیادی را آفریدند و امنیت حاصل خون شهیدان است و نیروی انتظامی در این راه برای ارتقای امنیت تلاش می کنند و در هر هفته تعدادی شهید می شوند

وی تصریح کرد:  سرقت صندوق امانت و دستگیری آنان کار بزرگی بود اما امنیت پلیس را زیر سوال بردند چرا که دشمن همیشه در صدد ضربه زدن به نظام است و امروز نیروی انتظامی با تکنولوژی و نیروهای جوان در خدمت مردم هستند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سردار حسین اشتری شهدای هفتم تیر فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۳۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود

سردار حجازی گفت: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود و به زیر ساخت ها عمق بخشی کرد. سردار حجازی یکی از بازوان اصلی محور مقاومت بود و محبوبیت بالایی نزد شهید سلیمانی داشت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار «حسین اشتری» مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در حاشیه مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید حجازی که امروز در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد، دقایقی به سخنرانی پرداخت و گفت: شهید حجازی  یکی از افرادی بود که در مکتب امام راحل تربیت و رشد کرده بود. سردار حجازی  مدتی توسط رژیم ستمشاهی در زندان و تحت شکنجه بود  و  نقش مهمی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نقش ایفا کرد. 

سردار اشتری ادامه داد: شهید حجازی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سنگرهای مختلفی خدمت و در دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کرد و در سازماندهی، ساماندهی و جذب نیروها  و هر پست ها و مسئولیت هایی  که داشت از آنها  سرافراز  بیرون آمد. 

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان شهید حجازی در جبهه مقاومت نقش موثری داشت،  افزود: سردار حجازی دارای ایده  و تفکری ساختارمند داشت و در هر مسئولیتی به زیر ساخت ها نیز توجه و به ساختارها عمق بخشی می کرد. این شهید عزیز در کادرسازی بسیار  توانمند بود و  در  رشد و تربیت مدیران و فرماندهان  نقش موثری داشت.

مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد

وی با بیان اینکه سردار حجازی در فرماندهی جامعیت داشت و در سطح استراتژی و راهبردی فرماندهی می کرد، یادآور شد: سردار حجازی در  مسئولیت های مختلف موفق بود چرا که جامعیت داشت و در کنار روحیه عملیاتی روحیه فرهنگی بالایی داشت و موجب رشد و شکوفایی بسیج شده بود.

سردار اشتری با بیان اینکه سردار حجازی فردی اخلاق مدار، ولایتمدار و با اخلاص  بود،  تاکید کرد: سردار حجازی فردی انقلابی و علاوه بر اینکه در حوزه عملیاتی تبحر خوبی داشت در حوزه های فرهنگی، اجتماعی فردی موثر بود. پدر شهید حجازی از متدین و خیرین اصفهان بود و در منزل شان روضه اباعبدالله الحسین (ع) برگزار می شد.

وی با بیان اینکه مدیون مجاهدت های شهدا هستیم،  خاطرنشان  کرد: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود و به زیر ساخت ها عمق بخشی کرد. سردار حجازی یکی از بازوان اصلی محور مقاومت بود و محبوبیت بالایی نزد شهید سلیمانی داشت.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • سردار رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز حجاب بگذرد / اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند
  • سردار رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد
  • دشمن می خواهد از خاکریز حجاب بگذرد ؛ اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند
  • سردار رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد؛ اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • سخنان مهم سردار رادان درباره جزئیات اجرای طرح جدید حجاب
  • سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سردار رادان: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست
  • سردار رادان: طرح نور اصلا طرح امنیتی و انتظامی نیست