Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@15:39:14 GMT

تعمیر و تجهیز ۲۲ مکان ورزشی البرز

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۳۴۳۰

تعمیر و تجهیز ۲۲ مکان ورزشی البرز

ایسنا/البرز معاون توسعه و منابع اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از تعمیر و تجهیز ۲۲ مکان ورزشی در سطح استان البرز خبر داد.

به گزارش ایسنا، غلامرضا دهقان اظهار کرد: با پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان وبرنامه ریزی هاو  تلاش های صورت گرفته در اداره کل، طی سال جاری اتفاقات خوبی در حوزه تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی استان رقم خواهد خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشکل زیرساخت های ورزشی استان البرز از دیرباز وجود داشته، اما تمام تلاش ما این است که بتوانیم سرانه ورزشی استان را حدالامکان ارتقا بخشیم.

دهقان ادامه داد: در همین راستا نیز حفظ و نگهداری و تکمیل اماکن ورزشی موجود در سطح استان در دستور کار اداره کل قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۲۲ مکان ورزشی در سطح استان البرز در حال تعمیر و تجهیز است.

معاون توسعه و منابع اداره کل ورزش و جوانان استان البرز بیان کرد: این مجموعه ها شامل؛ جوینی نظرآباد، مهر نظرآباد، کلاک، آدران، نساء، شریعتی کرج، انقلاب اسلامی کرج، طبقاتی شهدا، خور، گرمدره و ... سالن های ورزشی و زمین های چمن در شهرستانهای مختلف استان است.

وی تصریح کرد: اقداماتی از قبیل تعویض کفپوش، تعمیر و نصب پروژکتور و گرما تاب، فنس کشی، لوله کشی، تعمیر موتورخانه، درب و پنجره، نصب و ترمیم چمن، احداث رختکن، دیوار کشی، ایزوگام، نصب تارتان، تجهیز لوازم ورزشی و ... در این مجموعه ها در حال انجام است.

دهقان اضافه کرد: تمام مجموعه های ورزشی استان که نیازمند تعمیر و تجهیز باشند، در این فرایند قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تعمیر و تجهیز استان البرز ورزشی استان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۳۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)

          منبع : فرادید ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم) ۵ راه حل ساده لوله کشی؛ از تعمیر نشتی لوله تا اتصال دو شیر به لوله آب (فیلم) نحوه تعمیر تیوپ لاستیک دوچرخه سوراخ شده؛ یک ترفند ساده و کاربردی (فیلم)

دیگر خبرها

  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • تجهیز چاه‌های کشاورزی خراسان رضوی به پنل خورشیدی
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی
  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است