Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتسال عراق به فینال جام کشورهای عربی راه یافته است

تیم ملی فوتسال عراق با سرمربی ایرانی خود امروز برگزار کننده دیدار فینال جام کشورهای عربی است.

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر، تیم‌های ملی فوتسال عراق و مراکش امروز سه شنبه در دیدار فینال مسابقات کشورهای عربی به مصاف هم خواهند رفت.

این بازی عصر امروز و به میزبانی شهر دمام عربستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران که هدایت عراق را بر عهده دارد، امیدوار است با پیروزی در این دیدار، نخستین جام قهرمانی خود را با عراق بگیرد.

ناظم الشریعه در نشست خبری پیش از این بازی گفت: مسابقات فوتسال کشورهای عربی قدرتمندتر و بهتر از مسابقات غرب آسیا است. تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.

سرمربی تیم ملی فوتسال عراق تاکید کرد: همه تیم‌هایی که مقابل آنها بازی کردیم، سرسخت و قدرتمند بودند و با نتایج خوبی از این بازی‌ها بیرون آمدیم، اما مصدومیت‌های زیادی را متحمل شدیم.

ناظم الشریعه در پایان از اتحادیه فوتبال عرب به دلیل برگزاری این تورنمنت و همچنین فدراسیون فوتبال عربستان برای میزبانی این رقابت‌ها تشکر کرد.

اخبار داغ 

پورعلی‌گنجی: ورزشکار هرچقدر پول می‌گیرد نوش جانش! مدیر عامل باشگاه گل گهرسیرجان به اشتباه میثاقی را فردوسی پور خطاب کرد / فیلم واکنش داویده فراتزی به انتشار تصویر برهنه خود در اینستاگرام اولین جلسه تمرینی منچستریونایتد زیر نظر اریک تن هاخ / گزارش تصویری

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کشورهای عربی ناظم الشریعه فوتسال عراق ملی فوتسال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۳۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عدنان درجال، رییس فدراسیون فوتبال عراق، رستم امامعلی، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیای مرکزی و احمد ژانوف فورکاتوزف، دبیرکل فدراسیون فوتبال تاجیکستان در نامه‌های جداگانه به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران کسب مقام قهرمانی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ – تایلند و راهیابی تیم ملی فوتسال کشورمان را به جام جهانی فوتسال، ازبکستان ۲۰۲۴ تبریک گفتند و برای پیشرفت بیشتر فوتسال ایران آرزوی موفقیت کردند.

دیگر خبرها

  • طرح بلینکن برای احیای ناتوی عربی
  • انتقاد از واکنش برخی کشورهای عربی بعداز حمله سپاه به اسرائیل (فیلم)
  • تاکید کشورهای عربی و اروپایی بر پایان جنگ غزه و راه‌حل ۲دولتی در نشست ریاض
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • ساینا اس اتوماتیک روانه عراق می شود / صادرات چندین هزار ساینا و کوئیک به ونزوئلا
  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است
  • رسانه‌های عبری: السنوار قهرمان کشورهای عربی و اسلامی شده است
  • نگاه تاریخی به خلیج فارس راه حل مناقشات منطقه‌ای
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران