Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد ایلالی ظهر سه شنبه در نشست پرسش و پاسخ با جمعی از شهروندان اظهار کرد: حدود ۲۸ هکتار از حریم و بستر رودخانه‌های استان در نتیجه تلاش‌های جدی دستگاه قضائی در سال گذشته آزادسازی شده است.

دادستان بجنورد با بیان اینکه ۸ فقره پرونده کیفری مربوط به مدیران خاطی دستگاه‌های مختلف استان در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان در شرف رسیدگی قرار دارد، گفت: تا زمانی که احکام قطعی نشود، مجاز به بیان جزئیات پرونده‌ها نیستیم و مراتب متعاقباً و به نحو مقتضی اطلاع رسانی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۷۶ هزار و ۱۶۵ فقره پرونده در سال ۱۴۰۰ به شعب دادسراهای عمومی و انقلاب و دادگاه‌های بخش استان وارد شده است.

ایلالی ادامه داد: در استان ۱۲ حوزه قضائی در قالب ۸ دادگستری و دادسرا و ۴ دادگاه عمومی مستقر در بخش‌ها وجود دارد که امر رسیدگی به پرونده‌های وارده را بر عهده دارند.

دادستان بجنورد بیان کرد: در سال گذشته ۱۱ هزار و ۳۹۰ پرونده به شوراهای حل اختلاف ارسال شد که ۵۲ درصد این پرونده‌ها به سازش منجر شد.

وی تاکید کرد: سال گذشته در نتیجه تلاش‌های قوه قضائیه از تعطیلی ۲۸ واحد تولیدی استان جلوگیری و ۹ واحد تولیدی هم احیا شدند و به عبارتی از بیکاری ۱۵۳ نفر جلوگیری شد.

کد خبر 5525965

منبع: مهر

کلیدواژه: بجنورد شورای حل اختلاف قوه قضاییه بوشهر خطبه های نماز جمعه شیراز مواد مخدر اردبیل سنندج قوه قضاییه ویروس کرونا مشهد خراسان رضوی ایلام هفته قوه قضاییه آمار کرونا بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیمای استان گفت: سال گذشته یک‌میلیون و ۳۵۹ هزار تن سیمان در خراسان جنوبی تولید شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش داشته است.


آریافر افزود: سال ۱۴۰۲ نیز یک میلیون ۲۷۱ هزار تن سیمان در دو کارخانه سیمان قاین و باقران تولید شد.

وی گفت: در کارخانه‌های سیمان استان تاکنون برای حدود ۷۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.

مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان افزود: سیمان استان علاوه بر تأمین نیاز داخل، به کشور افغانستان نیز صادر می‌شود.

آریافر افزود: سال گذشته ۵۰۲ هزار تن سیمان به ارزش ۱۵ میلیون دلار صادر شده است.

همچنین در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کاری و واحد‌های نمونه خراسان جنوبی، واحد کارگری سیمان قاین به عنوان واحد نمونه استان معرفی شد.

در این جشنواره از شرکت سیمان قاین به عنوان واحد نمونه استان تقدیر شد.تولید سیمان در خراسان جنوبی ۷ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در خراسان‌شمالی
  • کشف بزرگترین مزرعه رمز ارز در خراسان شمالی
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • میزان بارش‌های روز گذشته در خراسان شمالی اعلام شد
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • سازش در ۲۲ هزار پرونده قضایی هرمزگان طی سال گذشته
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی