Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مدیر روابط عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: تعداد مصدومان حادثه انفجار گاز منزل مسکونی اهواز که شامگاه دوشنبه رخ داد، به ۱۲ نفر رسید.

عارف شرهانی بیان کرد: در این حادثه که منطقه باهنر اهواز اتفاق افتاد، نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ اهواز به محض اطلاع از وقوع حادثه برای امداد رسانی اولیه و انتقال مصدومان به مراکز درمانی در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۳ نفر از مصدومان به بیمارستان امیرالمومنین اهواز انتقال یافتند و ۹ نفر به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

شرهانی ادامه داد: ۴ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ برای امدادرسانی به مصدومان و انتقال آنها به بیمارستان در محل حادثه حضور داشتند.

این مسئول گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

گفتنی است انفجار گاز در اهواز یکی از حوادثی است که سالانه با آمار بالا رخ می‌دهد و در چند سال اخیر خسارت‌های جانی و مالی زیادی را به مردم وارد کرده که علت آن نیاز به بررسی‌های بیشتری دارد.

کد خبر 686781 منبع: ایسنا برچسب‌ها انفجار - حوادث اهواز _ خوزستان حوادث - آتش سوزی حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: انفجار حوادث اهواز خوزستان حوادث آتش سوزی حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۳۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 

کمال علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی گزارش انفجار یک واحد مسکونی در خیابان شریف واقفی قوچان در ساعت ۱۶:۳۹ سه شنبه نیروهای عملیاتی این آتش نشانی به محل اعزام شدند.

سرپرست سازمان آتش نشانی قوچان با بیان اینکه عملیات با ۲۴ نیرو آتش نشانی و ۴ خودروی عملیاتی با همراهی یک تیم امدادی از هلال احمر انجام شد، تصریح کرد: این عملیات پس از ۵ ساعت و در ساعت ۲۱:۲۰ به اتمام رسید.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در حین آوار برداری جسد یک خانم مسن توسط نیروها کشف شد، گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 6093660

دیگر خبرها

  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران