Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@11:28:51 GMT

انتقاد امیرمهدی ژوله از وضعیت سینماها

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۳۹۳۴

انتقاد امیرمهدی ژوله از وضعیت سینماها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اکران مردمی فیلم «بدون قرار قبلی» شب گذشته ۶ تیر با حضور سام درخشانی، گلاره عباسی، امیرمهدی ژوله، محمود بابایی و بهروز شعیبی در پردیس سینمایی آزادی برگزار شد.

بهروز شعیبی در بخشی از صحبت‌های خود گفت: «ما از همان ابتدای اکران مهمترین مشکل‌مان که بالا بودن بها بلیت سینماهاست عنوان کردیم و از تمام سینماداران و کسانی که در عرصه سینما زحمت می‌کشند، قدردانی می‌کنم چرا که این عزیزان در این دو سالی که سینماها درگیر پیک کرونا و تعطیلی بود بسیار سختی کشیده و سالن‌های سینما را حفظ کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

کارگردان «بدون قرار قبلی» تاکید کرد: «سینما رفتن حق معمول همه‌ی ماست و باید این تفریح را در زندگی‌هایمان داشته باشیم. خوشبختانه از هفته گذشته در راستای رفاه حال مردم و مخاطبان سینما، حوزه هنری و موسسه تصویر شهر روزهایی از هفته در سینماهای زیرمجموعه شان، بلیت را به صورت نیم بها و با درصد کم ارائه می‌دهند که در قدم اول بسیار امیدوار کننده است و امید است که بتوانیم سینما و این تفریح را که بخشی از زندگی‌مان است حفظ کنیم.»

سام در خشانی در ادامه گفت: «فیلم «بدون قرار قبلی» فیلم شریفی است و از همه شما عزیزان تقاضا دارم که بعد از تماشای این فیلم، در فضای مجازی راجع به آن بحث کنید و تماشای آن را به دوستان و آشنایان خود توصیه کنید.»

امیرمهدی ژوله نیز در پایان، در سخنانی کوتاه گفت: «از حضورم در کنار دوستانم و شما مخاطبان «بدون قرار قبلی» خیلی خوشحالم. خدا به داد ما و سینماها و مخاطبانش برسد چون این وضع، وضع مناسبی برای سینما نیست.»

فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی محمود بابایی، محصول بنیاد سینمایی فارابی با مشارکت موسسه تصویر شهر است که توسط پخش این موسسه اکران شده است.

۵۷۲۴۵

کد خبر 1645948

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای ایران بهروز شعیبی امیرمهدی ژوله بدون قرار قبلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۳۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی

مدیر پردیس سینمایی بهمن سنندج گفت: ۱۷۴ صندلی به روز، در سالن‌های شماره دو و سه این سینما با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی در هفته گذشته تعویض شد.

حیدر مرادی با اشاره به استقبال چشمگیر کردستانی‌ها در سال گذشته از اکران فیلم‌های مختلف سینمایی گفت: ۲۵۰ هزار نفر در این مدت در سینما‌های استان پای دیدن فیلم‌های مورد علاقه شان نشستند.

هم اکنون پانزده سالن سینمایی با هزار و ۸۳۵ صندلی در استان کردستان و در زیر مجموعه پردیس سینما بهمن فعال است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • «میان ستاره‌ای» نولان اکران مجدد می‌شود
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد