Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مالی‌و‌سرمایه‌گذاری بانک سینا گفت: با تلاش همکاران و برنامه‌ریزی مناسب، درآمد این بانک از محل پرداخت تسهیلات در سال 1400 در مقایسه با سال 99 از رشد 45 درصدی برخوردار شده است.

اخبار شرکت‌ها؛ به گفته چنگیز مروج معاون مالی و سرمایه‌گذاری بانک سینا گفت: در حالی بانک سینا رشد 42 درصدی سپرده‌ها را در سال گذشته در مقایسه با یک سال قبل از آن تجربه کرده که با اختصاص منابع حاصل از سپرده‌ها‌ به بخش‌های مختلف اقتصاد، تولید و صنعت، زمینه رشد 45 درصدی درآمد تسهیلات خود در این سال را فراهم آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال 1400 سرمایه‌گذاری بانک سینا در اوراق خزانه اسلامی و اوراق منفعت دولت، رشد 46 درصدی داشته که افزایش ارزش تابلو اوراق مذکور در بورس باعث افزایش 177 درصدی سود حاصل از سرمایه‌گذاری بانک در اوراق شده است.

مروج خاطرنشان کرد: درآمدهای غیرمشاع بانک سینا هم در سال 1400 رشد 52 درصدی را تجربه کرده که عمده این رقم حاصل از کارمزد ضمانت‌نامه‌های صادره بوده است.

 

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سرمایه گذاری بانک بانک سینا سال 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۳۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل بانک سینا برکنار شد

به گزارش صدای ایران،روابط‌عمومی بانک سینا، هیئت‌مدیره بانک سینا روز جاری ضمن تشکر از زحمات غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل قبلی بانک سینا، علی ابدالی را به عنوان سرپرست جدید این بانک انتخاب کرد.

علی ابدالی دارای دکترای مدیریت دولتی از دانشگاه تهران و از مدیران شناخته‌شده نظام بانکی است که علاوه بر مدیرعاملی و عضویت در هیئت‌مدیره بانک قوامین، از سال ۷۸ در بخش‌های مختلف نظام بانکی از جمله سازمان و روش‌ها، تحقیق و توسعه، فناوری، طرحوبرنامه، بازاریابی و کسب‌وکار، بانکداری شرکتی و بانکداری خرد در بانک‌های رفاه، قوامین و سپه حضور داشته است.

تدوین سه کتاب در حوزه بانکی، مالی، نگارش بیش از۵۰ مقاله تخصصی علمی-پژوهشی درحوزه بانکی و بانکداری و تدریس در دانشگاه ازجمله سوابق علمی وی محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • مدیر عامل بانک سینا برکنار شد
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • موفقیت بانک ملی ایران در جذب سرمایه اجتماعی با پرداخت تسهیلات خرد
  • چگونه سود 33 درصدی بانکی دریافت کنیم؟
  • مهم‌ترین چالش‌ها در بازار اوراق رهنی مسکن