Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ۱۱۵ هزار خودرو و موتورسیکلت به دلیل تخلفات پوشش و مخدوشی پلاک اعمال قانون شدند.

سردار رحیمی گفت: برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، برخورد با موتور سیکلت‌های سنگین، برخورد با انواع تغییرات در پلاک و خودروهای دودزا، تبلیغات، خلافی‌های بالا، تخلفات حادثه ساز، قاچاق کالا با خودروهای سنگین و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در طرح انضباط و ایمنی ترافیک اجرایی می‌شود.

به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۵ هزار خودرو و موتورسیکلت به دلیل تخلفات پوشش و مخدوشی پلاک اعمال قانون شدند. از این تعداد هزار و ۳۸۳ دستگاه خودرو توقیف شدند.

او گفت: یک میلیون خودرو دودزا هم در سه ماه اول سال اعمال قانون و هزار و ۳۲۳ دستگاه موتور سیکلت به دلیل حمل نامتعارف بار به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در این مرحله از طرح، ۸۰ خودرو شوتی توقیف شدند و ۱۱۲ هزار خودرو که در محورهای مواصلاتی اقدام به تخلفات حادثه‌ساز کرده بودند، اعمال قانون شدند.

کد خبر 686808 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی خودرو - پلاک، کارواش، معاینه فنی، بیمه و ایمنی پلاک خودرو تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی پلاک خودرو تهران اعمال قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۴۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس با ارجاع گزارش دلیل «کمبود دارو» به قوه قضاییه مخالفت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره دلیل کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی ناشی از استنکاف از اجرای جز (۱) بند (س) تبصره ۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ و ردیف ۱۶ جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۲ قرائت شد.

این گزارش برای اعمال ماده ۲۳۴ یعنی ارجاع تخلفات به قوه قضائیه به رأی مجلس شورای اسلامی گذاشته شد که نمایندگان با ۶۷ رأی موافق، ۱۳۷ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۵ نماینده حاضر در مجلس شورای اسلامی با اعمال ماده ۲۳۴ مخالفت کردند.

کد خبر 6086053 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • فیلم| محیط بان اعمال قانون کرد؛ متخلفان ماشین اورا آتش زدند!
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • سوق دادن سرمایه‌ها به بخش تولید با اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم/ فشار را از دوش تولید کنندگان بر داریم
  • قیمت تاکسی برقی؛ بین یک میلیارد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان
  • (تصاویر) کاروان خودروهای برقی بدون پلاک در تهران
  • با تخلفات کنکوری و مجازات‌های آن آشنا شوید
  • برخورد قانونی با ۶۰هزار خودرو در سمنان/ تخلفات رانندگی رشد داشت
  • داده نمای قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • مجلس با ارجاع گزارش دلیل «کمبود دارو» به قوه قضاییه مخالفت کرد