Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر جهاد کشاورزی و هیات همراه، از طرح احداث کارخانه تولید کنسانتره و پوره میوه اداره تعاون روستایی در روستای حاجی بهزاد شهرستان میاندوآب بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی،  برای احداث این کارخانه با ظرفیت تولید سالانه ۵ هزار تن کنسانتره و پوره میوه ، اعتباری در حدود ۷۰۰ میلیارد ریال مورد نیاز است که وزیر جهاد کشاورزی قول مساعد جهت تامین اعتبار و راه اندازی این طرح تولیدی را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که هدف از اجرای این طرح جذب و فرآوری محصولات باغی تولید شده در شهرستان، جلوگیری از خام فروشی و بازگشت ارزش افزوده به بخش کشاورزی و رونق تولید است.

گفتنی است با اجرای این طرح برای ده نفر به صورت مستقیم و ۲۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال زایی می شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: میاندوآب وزیر جهاد کشاورزی کنسانتره آذربایجان غربی پوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۴۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور

محمد خزایی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کنگاور با اشاره به اینکه سطح زیر کشت گندم شهرستان کنگاور ۱۵ هزار هکتار است، گفت : با توجه به بارش‌های مناسبی که در سال زراعی جاری داشته‌ایم عملکرد مناسبی را از مزارع شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم در سال زراعی جاری تولید گندم از مرز ۶۱ هزار تن عبور کند که در صورت تحقق این امر این میزان تولید گندم در شهرستان در چند سال اخیر کم سابقه خواهد بود.

او به کشاورزان توصیه کرد؛ جهت رسیدن به این هدف با مشورت کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی نسبت به سمپاشی با سن گندم و زنگ زرد گندم اقدام نمایند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کنگاور افزود: کمیته برداشت محصولات کشاورزی در وقت مناسب تشکیل شده و تمهیدات لازم در خصوص برداشت غلات انجام خواهد شد.

خزایی از کشاورزان شهرستان خواست مراقب حوادث احتمالی بویژه آتش سوزی در سطح مزارع و مراتع شهرستان باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • یک‌ماه تا افتتاح بزرگترین کارخانه سرب و روی کشور
  • تجارت جدید اسطوره؛ لیونل مسی با شکل و شمایلی متفاوت در حال بازدید از کارخانه تولید آب آشامیدنی / فیلم
  • (عکس) شغل جدید لیونل مسی چیست؟
  • خبر وزیر کشاورزی درباره شکر؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • بازدید وزیر جهاد کشاورزی از بزرگ‌ترین رویداد تولید،تجارت و صادرات
  • اجرای طرح آبخیز تا جالیز در لرستان
  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور