Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد عباسی روز سه شنبه در کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده گلستان در سالن استانداری افزود: در زمان حاضر به یقین درمان اولویت نبوده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اولویت اول است.
وی اظهارداشت: برخی چالش ها و  مشکلات در جامعه به معنای حقیقی اولویت دار نبوده بلکه باید پیشگیری و روش های پیشگیری اولویت قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در موضوع کاهش آسیب های اجتماعی نیازمند متولی شدن افراد و دستگاه ها در کنار همدیگر هستیم.
معاون وزیر کشور و رییس سازمان امور اجتماعی گفت: بر مبنای نظام عقلی و حسب وظیفه ذاتی اداره کشور کاهش آسیب های اجتماعی اولویت مهم است.
عباسی افزود: زمانی در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران در مقابل استکبارگران ایستادگی کرد و در آن زمان هیچ مجمع آموزشی، علمی و  عمرانی نبود که جریان دفاع مقدس اولویت اولش نباشد و همه ملت در کنار هم نقش آفرینی کردند و پیروزی بزرگی با این همدلی رقم خورد.
وی اظهارداشت: امروز در جنگ نرم که منجر به آسیب های اجتماعی بسیاری شده نیازمند همان روحیه همدلی و جهاد برای متولی بودن در کاهش این معضلات هستیم.
وی بیان کرد: آرایش جنگی و  سالن های مطالعه مستکبران علیه بشریت و  انقلاب اسلامی پیرامون مسائل اجتماعی و فرهنگی تمرکز کرده است تا ملت ایران را از درون پوک و سست و اراده ها را متزلزل و آلوده کنند.
عباسی گفت: کنگره آمریکا و مستکبران برای حوادث جزئی مسائل کشور رادیو و تلویزیون جهانی درست کردند  و محور تمرکزش افزایش آسیب های اجتماعی در ایران است.
وی تصریح کرد: در هجمه های نظامی نتوانستند ملت ایران را شکست دهند ولی با استفاده از ابزار  اینترنت، فضای مجازی و ماهواره ها سه  مثلث شوم اثرگذاری در ابعاد خانواده ها داشتند و آسیب ها همه طبقه ها و اقشار مختلف را در معرض خطر قرار داده است.  
وی اظهارداشت: استان گلستان در برخی آسیب های اجتماعی و جرایم با توجه به  نقاط اقلیمی و ابعاد اجتماعی رتبه اول کشور را دارد که نیازمند توجه ویژه برای کاهش آنهاست.
معاون وزیر کشور و رییس سازمان امور اجتماعی گفت: مراکز نگهداری معتادین و دختران فراری باید بر محور نظام امن تربیتی باشد،  نظام مدیریت اجتماعی دانش آموزان به دلیل اثرگذاری جمعیتی آنها نیازمند تدابیر ویژه است تا آلودگی فضای دانش آموزی نداشته باشیم.
به گفته وی وظیفه آموزش و پرورش تعلیم و تربیت است تا فرزندان ملت از دالان روحی تربیت  و رشد شایسته داشته باشند.
وی بیان کرد: رویکرد تحولی دولت سیزدهم  عدالت‌گستری تحولی دانش بنیان است که امیدواریم با  ابزار مجازی که دشمن  تهدید می کند تبدیل به فرصت شود.

برچسب‌ها آسیب های اجتماعی گرگان گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی گرگان گلستان آسیب های اجتماعی گرگان گلستان آسیب های اجتماعی آسیب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۴۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان

 مهرداد عظیمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به استان کردستان به همراه مدیران کل کار و فنی‌وحرفه‌ای این استان با خانواده شهید اقبال وطن‌خواه دیدار کرد.

 وی در این دیدار ضمن آرزوی علو درجات برای این شهید گرانقدر، از صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا تشکر و قدردانی کرد و گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و خانواده‌های آنان تکلیف و وظیفه دینی است.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی کردستان نیز در این دیدار خانواده‌های شهدا را مظهر ایثار و فداکاری خواند و خاطرنشان کرد: ایران اسلامی بواسطه فداکاری و از خود گذشتگی شهدا و رشادت‌های جانبازان و ایثارگران از گزند دشمنان در امان مانده و امروز وظیفه ماست که قدردان رشادت‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان کشور باشیم.

شهید اقبال وطن‌خواه فروردین ماه ۱۳۶۳، برای جمع‌آوری آرا مردم به روستای یعقوب‌آباد بانه اعزام شده بود که در کمین گروهک‌های ضدانقلاب افتاد و به شهادت رسید.

 معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حضور در چند برنامه از جمله شرکت در همایش سراسری مدیران سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سنندج، جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه کارگری و مراسم روز جهانی کارگر به استان کردستان سفر کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • کدام فیلم‌های سینما به جامعه کارگری ادای دین کردند؟
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • وزیر کشور: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • وحیدی خطاب به استانداران: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است
  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است