Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا در این آیین حجت الاسلام احمدرضا جاجتی از اساتید حوزه علمیه اهواز در سخنانی ضمن تجلیل از مقام والای آیت اله شهید بهشتی و دیگر شهدای این فاجعه گفت: دشمنان به غلط تصور می کردند با از میان برداشتن چهره های موثر در انقلاب اسلامی ، نظام برآمده از اراده ملت ایران سرنگون خواهد شد ولی جهانیان مشاهده کردند این جنایت نه تنها خللی در عزم استوار ملت ایران ایجاد نکرد بلکه سبب تثبیت انقلاب اسلامی و شتاب گرفتن حرکت ملت در مسیر رسیدن به آرمان های اصیل اسلامی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جنایت منافقین در به شهادت رساندن بیش از ۱۷هزار نفر از مردم کوچه وبازار، مسوولان و امامان جمعه و جماعات پس از اعلام اقدام مسلحانه این گروهک ملحد علیه نظام جمهوری اسلامی ایران در ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ ادامه داد: هم اکنون نام و نشانی از منافقین روسیاه نمانده و به زباله دان تاریخ سپرده شدند.

وی از سه نماینده شهید استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی شهیدان علیرضا چراغ زاده دزفولی، سید محمد جواد شرافت و حجت الاسلام سید محمد کاظم دانش، در فاجعه هفتم تیر تجلیل و یاد آنان را گرامی داشت.

حجت الاسلام حاجتی در ادامه با بیان اینکه بصیرت و هوشیاری ملت ایران و امام راحل (ره) باعث رسوایی منافقین شد گفت:جنایات گروهک منافقین پرده از چهره کریه آنان برداشت و در اوج موشک باران شهرها در جنگ تحمیلی به دامان صدام رفتند و در خدمت ارتش بعثی عراق قرار گرفتند.  

وی در ادامه با بیان اینکه توطئه های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران همچنان با تاکتیک های جدید ادامه دارد افزود: مهمترین وظیفه در این برهه از زمان جهاد تبیین است تا وقایع وارونه جلوه داده نشوند.

استاد حوزه علمیه اهواز ادامه داد: هرچه پیشرفت ملت ایران بیشتر باشد هجمه ها علیه نظام اسلامی بیشتر می‌شود ولی ایران اسلامی با بهره گیری از مولفه های قدرت ، در حال تبدیل شدن به امپراتوری معنوی در جهان است.

وی ناامید کردن ملت را از توطئه‌های دشمن و عوامل داخلی آن بیان کرد و افزود:دشمن در جنگ نرم نیز شکست خواهد خورد؛ این وعده الهی است که خدا مومنان را پیروز می‌کند.

حجت الاسلام حاجتی با تشریح هفته افشای حقوق بشر آمریکایی گفت:آمریکا در همه جای جهان جنایت و فجایع انسانی می‌آفریند و بعد با وقاحت از حقوق بشر دم می‌زند.

ششم تیر سالروز سوء قصد به حضرت آیت اله خامنه‌ای تا ۱۲ تیر سالروز سرنگونی هواپیمای مسافری توسط ناوگان دریایی آمریکا هفته افشای حقوق بشر آمریکایی نامگداری شده است.

برچسب‌ها منافقین جنگ تحمیلی شهدا جمهوری اسلامی اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: منافقین جنگ تحمیلی شهدا منافقین جنگ تحمیلی شهدا جمهوری اسلامی اهواز حجت الاسلام ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۴۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی پیکر مطهر دو شهید جاویدالاثر خوزستان پس از ۴٠ سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت:پیکر مطهر شهیدان والامقام غلامعلی عشیری لیوسی و منصور عزیز پور منصوری از شهدای سرفراز شهرستان‌های دزفول و اهواز پس از ۴۰ سال شناسایی شد.

سرهنگ پاسدار نعمتی افزود: شهید عشیری لیوسی و شهید پور محمدی با ترتیب در تاریخ‌های اول فروردین سال ۱۳۶۱ و دوم فروردین سال ۱۳۶۳ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی اظهار کرد:پیکر مطهر این شهیدان گرانقدر فردا ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح با استقبال مردم قدرشناس از طریق فرودگاه بین المللی سپهبد شهید سلیمانی اهواز وارد استان می‌شوند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت ولی عصر خوزستان از عموم مردم شهید پرور استان دعوت کرد با حضور باشکوه خود از این شهدای والامقام استقبال نمایند. 

دیگر خبرها

  • شناسایی پیکر مطهر دو شهید جاویدالاثر خوزستان پس از ۴٠ سال
  • آیین "سرزمین من" ویژه مدارس شهر کرمان
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم