Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- غیر از پاری سن ژرمن که از خروج نیمار بدش نمی‌آید، حالا خود بازیکن هم فرضیه جدایی از پی اس جی را در نظر می‌گیرد. 
به گزارش آریا، به‌نظر می‌رسد کاسه صبر پاری سن ژرمن در قبال نیمار لب‌ریز شده و سران این باشگاه دیگر تمایلی برای همکاری با این ستاره برزیلی ندارند. به گزارش El Pais، پاری سن ژرمن به نیمار ستاره 30 ساله خود اطلاع داده در برنامه‌های فصل آینده این تیم جایی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، پاری سن ژرمن از رویکرد نیمار رضایت ندارد و او را عامل بی‌نظمی سیستماتیک تیم می‌دانند. ظاهرا نیمار علاقه‌ای به خوب تمرین کردن ندارد و حدود سه الی چهار کیلوگرم اضافه وزن دارد. 
مالکان قطری پاری سن ژرمن از عملکرد نیمار اصلا رضایت ندارند و او را یک سرمایه‌گذاری شکست خورده می‌دانند. خشم قطری‌ها باعث شده نیمار وارد لیست فروش پی اس جی شود و آن‌ها به دنبال فروش او هستند. با این‌حال درست مثل همان‌چیزی که چند روز پیش RMC خبر داده بود، جدایی نیمار از پاری سن ژرمن به‌واسطه دست‌مزد سنگینش اصلا آسان نخواهد بود. 
El Pais هم‌چنین مدعی شده ملاقاتی میان پدر نیمار و نمایندگان باشگاه در خصوص تسویه‌حساب و پرداخت مطالبات انجام شده و آن‌ها به او اطلاع داده‌اند برای پسرش به‌دنبال تیم جدیدی باشد. نیمار خودش هم از حضور در این تیم پاریسی راضی نیست و اعتقاد دارد دست‌کم گرفته می‌شود. نیمار امیدوار است با پیوستن به تیمی جدید، دوران فوتبالش را احیا کند.
نیمار فصل ضعیفی را پشت سر گذاشت و در فصل 22-2021 در 28 بازی برای پاری سن ژرمن فقط 13 گل و 8 پاس گل ثبت کرد. همین نمایش‌های نه‌چندان درخشان باعث شد نیمار از سوی هواداران پاریسی‌ها مدام هو شود. مدیران پاری سن ژرمن خواستار شفافیت قصد نیمار هستند. پی اس جی با فروش نیمار مخالفت نمی‌کند و منتظر تصمیم بازیکن است. با وجود بررسی فرضیه پایان همکاری از سوی دو طرف، جدایی نیمار از پاری سن ژرمن از نظر مالی سخت خواهد بود. قیمت درخواستی پاری سن ژرمن و دستمزد بالای نیمار، موانع بزرگی در مسیر ترک پاریس خواهد بود، به‌خصوص این‌که او تا سال 2027 با پی اس جی قرارداد دارد. تیم‌های زیادی هم نیستند که بتوانند زیر بار چنین انتقال سنگینی بروند. بارسلونا در حال حاضر توان مالی لازم برای خرید این ستاره برزیلی را ندارد.
در میان لیگ برتری‌ها، منچستریونایتد شاید بتواند در صورت جدایی رونالدو اقدامی کند و چلسی هم دورادور جویای شرایط است. البته نیوکاسل هم توان مالی این انتقال را دارد که با توجه به نزدیک بودن جام جهانی، به‌نظر نمی‌رسد او از ایده انتقال به نیوکاسل استقبال کند. با تمام این تفاسیر، نیمار باید به‌زودی درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری کند و شاید ماجرای نیمار، حساس‌ترین ماموریت مثلث ناصر الخلیفی، آنترو هنریکه و لوییس کامپوس باشد. 
 هر فصل شرایط این ستاره برزیلی بدتر شده و رادیو مونته کارلو امروز در گزارشی مدعی شد هفته گذشته نماینده باشگاه پاری‌سن ژرمن با پدر این بازیکن تماس گرفته و به او اطلاع داد که می‌خواهند راهی برای جدایی این ستاره برزیلی پیدا کنند. یکی از نزدیکان ناصر الخلیفی، رئیس پاری‌سن ژرمن نیز این خبر را تایید کرده و مدعی شد آنها دیگر علاقه‌ای به حفظ نیمار ندارند. این تصمیم زمانی شکل گرفت که مالکان پاری‌سن ژرمن به دشواری قرارداد کیلیان امباپه را تمدید کردند و او را رهبر پروژه خود قرار دادند. کیلیان امباپه خواستار تغییراتی در سازماندهی باشگاه شد و اولین گام نیز برکناری لئوناردو، مدیر ورزشی سابق باشگاه و رفیق صمیمی نیمار در باشگاه بود. 
کامپوس، مدیر ورزشی جدید پاری‌سن ژرمن به درخواست مالکان باشگاه، مسئولیت نهایی کردن این تصمیم را بر عهده گرفته است. اما نیمار نیز به افراد مورد اعتماد خود در PSG گفته که در این شرایط احساس بسیار بدی داشته و امیدوار است همچنان فرصت بازی در یک باشگاه بزرگ دیگر را داشته باشد. او آرزوی بازگشت به بارسلونا را در سر داشته و می‌خواهد به سران قطری پاریس ثابت کند که در موردش اشتباه می‌کنند. این ستاره برزیلی در 30 سالگی و در حالی‌که 5 ماه تا جام جهانی قطر باقی مانده است، این وضعیت دشوار را به‌عنوان یک چالش مهم در نظر گرفته و به دوستانش تاکید کرده که حالا فقط به فتح جایزه توپ طلا در خارج از باشگاه پاری‌سن ژرمن فکر می‌کند. البته دستمزد بالای نیمار، کار جذب او را برای هر باشگاهی دشوار می‌سازد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ستاره برزیلی نیمار پاریس ستاره برزیلی پاری سن ژرمن پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۴۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است

دیدار پاری سن ژرمن و دورتموند، مهم ترین دیدار این باشگاه از زمان روی کار آمدن رئیس قطری اش است. 

طرفداری | پاری سن ژرمن در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فرصت حضور در دومین فینال تاریخش را پیش روی خودش می بیند. ناصر الخلیفی، در مصاحبه اش با اکیپ راجع به اهمیت این بازی صحبت کرد.

ما در حال ساختن چیزی برای آینده هستیم. من به آن بسیار افتخار می کنم، صرف نظر از نتیجه، فردا ما نماینده باشگاه پاری سن ژرمن، پاریس و همچنین فرانسه و همه هوادارانمان از سراسر جهان هستیم. این شاید مهم ترین بازی از زمان حضور من (به عنوان رئیس) در باشگاه باشد، زیرا اولین نیمه نهایی (لیگ قهرمانان) در مقابل هوادارانم خواهد بود. 

الخلیفی که در نوامبر ۲۰۱۱ به پاری سن ژرمن آمد، شاهد حضور پاریسی ها در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۰ بود که در نهایت به شکست مقابل بایرن مونیخ منتهی شد، اما به دلیل شرایط کرونا، هیچ تماشاگری در آن بازی حضور نداشت. 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و دورتموند از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • امشب معرفی یک پای فینال اروپا؛ کامبک دوباره پاریس؟
  • پیش‌بازی پاری سن ژرمن - دورتموند؛ آدمی با رویاهایش زنده‌است
  • ترزیچ: رویای دورتموند تکرار قهرمانی سال 1997 است
  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • نیمار برای رفتن پیش مسی، ام باپه را مصدوم کرد! (فان) / فیلم
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود